Žao nam je. Nismo ništa pronašli.

  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE OD 6,0 T.
    ELEKTRIČAN ZA SPECJALNE PRIMENE.

    Pregled, tehnički podaci, detalji opreme

logo
ŠIRINA KABINE SAMO 1,7 M.
Kompaktne dimenzije.
NULTE EMISIJE.
Lokalno bez CO2 i tih.
DO 140 KM DOMETA.
Potpuno električan i pouzdan.

VITKA ALTERNATIVA.
eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE OD 6,0 T.

6S15e

eCanter sledeće generacije 6,0 t je zahvaljujući svojim kompaktnim dimenzijama pravi specijalista za zahtevne zadatke transporta na uzanim kolovozima – i to bešumno i bez emisije. Za primene u komunalnom sektoru je on održiva alternativa.

Dok eCanter sledeće generacije od 6,0 t sa širinom kabine od samo 1,7 m – pri širini okvira od 700 mm – već fabrički dolazi kao izuzetno vitak, uz pomoć tri različita međuosovinska razmaka – 2.500 mm, 2.800 i 3.400 mm – istovremeno nudi veliku varijabilnost za različite konstrukcije.

FUSO ga u zavisnosti od izabranog međuosovinskog razmaka oprema paketom akumulatora u veličinama S i M. Njegov elektromotor, kada se obračuna, raspolaže sa preko 150 KS (110 kW). Sa dometom */** do 140 km (M akumulator) odnosno 70 km (S akumulator) eCanter sledeće generacije od 4,25 t može da preslika prosečan dnevni profil primene Cantera od 6,0 t sa dizel pogonom.

eCanter sledeće generacije od 6,0 t ne raspolaže samo serijski velikim brojem modernih sistema asistencije i bezbednosti, već u njegovu opremu, podrazumeva se, spadaju čak i sve specifične zaštitne aparature za električna vozila. Bezbedan je čak i na putu u prometnim područjima sa prolaznicima.

TEHNIČKI PODACI.
eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE OD 6,0 T U BROJKAMA.

4S15e
Kabina Standard (1,7m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3
Opcije akumulatora S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82, 6 kWh)
Kapacitet punjenja AC - sporo punjenje max.11 kW  max.11 kW  max.11 kW  max. 22 kW
Kapacitet punjenja DC - brzo punjenje max. 70 kW max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 3.400
Nosivost šasije (kg) 1.695 1.690 1.670 1.190
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985 4.985
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 2.600 / 4.500
Snaga 110 kW max. (85 kW cont.)
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 10,8 12 14 14
4C15e
Kabina Comfort (2,0 m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3
Opcije akumulatora S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82,6 kWh)
Kapacitet punjenja AC - sporo punjenje max. 11 kW max. 11 kW max. 22 kW
Kapacitet punjenja DC - brzo punjenje max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Međuosovinski razmak (mm) 2.800 3.400 3.400
Nosivost šasije (kg) 1.550 1.530 1.060
Maksimalna dužina konstrukcije 3.995 4.985 4.985
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 2.600 / 4.500
Snaga 110 kW max. (85 kW cont.)
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 11,6 13,4 13,4
6S15e
Kabina Standard (1,7m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3
Opcije akumulatora S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82, 6 kWh)
Kapacitet punjenja AC - sporo punjenje max.11 kW  max.11 kW  max.11 kW  max. 22 kW
Kapacitet punjenja DC - brzo punjenje max. 70 kW max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 3.400
Nosivost šasije (kg) 3.445 3.440 3.420 2.930
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985 4.985
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 2.600 / 4.500
Snaga 110 kW max. (85 kW cont.)
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 10,8 12 14 14
7C18e
Kabina Comfort (2,0 m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3
Opcije akumulatora M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh)
Kapacitet punjenja AC - sporo punjenje max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW
Kapacitet punjenja DC - brzo punjenje max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW
Međuosovinski razmak (mm) 3.400 3.850 4.450 4.450 4.750 4.750
Nosivost šasije (kg) 4.210 4.185 4.170 3.650 4.110 3.660
Maksimalna dužina konstrukcije 4.985 5.728 6.718 6.718 7.213 7.213
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 3.100 / 5.990
Snaga 129 kW max. (110 kW cont.)
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 14,4 16 18 18 19 19
9C18e
Kabina Comfort (2,0 m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3
Opcije akumulatora M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh)
Kapacitet punjenja AC - sporo punjenje max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW
Kapacitet punjenja DC - brzo punjenje max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW
Međuosovinski razmak (mm) 3.400 3.850 4.450 4.450 4.750 4.750
Nosivost šasije (kg) 5.155 5.100 5.075 4.645 5.015 4.615
Maksimalna dužina konstrukcije 4.985 5.728 6.718 6.718 7.213 7.213
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 3.400 / 5.990
Snaga 129 kW max. (110 kW cont.)
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 14,4 16 18 18 19 19

UNUTRAŠNJE VREDNOSTI.
eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE OD 6,0 T DO DETALJA.

KABINA.
UZANA I LAGANA.

FUSO eCanter sledeće generacije od 6,0 t fabrički oprema uzanom varijantom kabine.

  • Standardna pojedinačna kabina povezuje malu vlastitu težinu sa posebno kompaktnim dimenzijama i to bez odbitka u tački veličine unutrašnjeg prostora. Kod širine od samo 1,7 m nudi tri potpuno adekvatna mesta za sedenje.

POGONSKA JEDINICA.
ELEKTRIČNA I EFIKASNA.

eCanter sledeće generacije od 6,0 t raspolaže električnom pogonskom jedinicom EDM (Electric Drive Module) visoke efikasnosti koja se sastoji od e-motora i e-osovine.

  • Novi, najmoderniji e-motor sa permanentno magnetnim sinhronim pogonom i vodenim hlađenjem razvila je kompanija Bosch.
  • Sa 430Nm / 110kW (najviše) i 250Nm / 85kW (konstantno) ima veliku snagu i visoku efikasnost. Ako se preračuna, isporučuje 150 KS, a maksimalan broj okretaja nalazi se na 15.000 obr./min.
  • Integrisani oblik s inverterom dovodi do optimizovane veličine konstrukcije. Dodatni visokonaponski kablovi izostaju, trošak održavanja se smanjuje.
  • Sistem vodenog hlađenja redukuje troškove i povećava efikasnost u poređenju sa sistemom uljnog hlađenja.
  • e-motor po potrebi nudi veći maksimalni obrtni momenat iznad ukupnog raspona broja obrtaja, međutim, tiši je, fleksibilniji i skoro bez vibracija.
  • Najmodernija tehnologija e-osovina omogućuje kompaktnu pogonsku sekciju sa integrisanim diferencijalom i kardanskim vratilom.

PAKETI AKUMULATORA.
SMALL I MEDIUM.

FUSO eCanter sledeće generacije od 6,0 t oprema dvema različitim opcijama paketa akumulatora, S-Pack i M-Pack, u zavisnosti od izabranog međuosovinskog razmaka.

  • LGF akumulatori (litijum-gvožđe-fosfat) manje su zavisni od sirovina kao što su nikl, kobalt ili mangan. Pokazuju dug vek trajanja i uopšteno važe kao bezbedni.
  • Nominalni kapacitet akumulatora iznosi 41,3 kWh (S, do 70 km dometa) i 83,6 kWh (M, do 140 km dometa). */**
  • Akumulator omogućuje korišćenje natprosečna 94 % nominalnog kapaciteta.
  • Efikasan sistem vodenog hlađenja akumulator uvek drži na optimalnoj temperaturi i tako pozitivno utiče na vek trajanja akumulatora.
  • U slučaju neispravnosti ili oštećenja akumulator može da se zameni pojedinačno.

POVEĆANJE DOMETA.
AKTIVNO I PASIVNO.

eCanter sledeće generacije od 6,0 t raspolaže različitim funkcijama koje doprinose maksimalnom povećanju dometa.

  • Četiri različito jaka režima rekuperacije pomažu vozaču pri tome da regeneriše kočionu energiju koja se ponovo vraća u akumulator i na taj način povećava domet.
  • Specijalan opcioni paket dometa sa pojedinačnim komponentama sa grejanjem, kao što su volan, prednje staklo i sedište za vozača, koje troše malo energije, čuva akumulatore u poređenju sa grejanjem kabine.

REŠENJA PUNJENJA.
KOMPATIBILNA I PRAKTIČNA.

eCanter sledeće generacije od 6,0 t kompatibilna je kako sa AC tako i sa DC tehnologijom punjenja i sa svim mrežnim naponima na svim važnim tržištima.

  • Nasuprot drugim električnim kamionima nije mu obavezno potrebna skupocena DC stanica za punjenje (visokoučinkovito punjenje).
  • Konstrukcija AC infrastrukture za punjenje (naizmenična struja) je jednostavnija i troškovno povoljnija.
  • Snaga punjenja kod AC punjenja iznosi 22 kW (M akumulator), odnosno 11 kW (S akumulator). Kabl za punjenje vrste 3 dug 8 metara za odgovarajuće tačke punjenja je serijski.
  • U zavisnosti od kapaciteta punjenja i veličine paketa akumulatora prosečno trajanje punjenja kod AC punjenja iznosi između 3,5 i 5 časova. ***
  • Odgovarajuću AC zidnu kutiju kompanije Siemens klijent može da poruči direktno kod svog FUSO trgovca.
  • Kod DC punjenja sa ulaznom snagom od 104 kW (odnosno 70 kW kod S akumulatora) prosečno vreme punjenja iznosi između 30 minuta i 1,5 časova. ***
  • Moguće je da se utikač za punjenje deblokira na utičnici za punjenje. Na taj način nije neophodan pristup kabini.
  • Funkcija menija vozila SoC (State of Charge) podržava optimizovanu strategiju punjenja koja redukuje vreme punjenja i bazira na podacima korišćenja vozača. Osim toga može da se utvrdi ciljna vrednost (Target SoC) čijim se dostizanjem automatski završava proces punjenja.

SAVETOVANJE.
INDIVIDUALNO I OBIMNO.

FUSO svojim klijentima za sledeću generaciju eCantera od 6,0 t nudi celovit koncept e-mobilnosti koji po želji sadrži sveobuhvatno savetovanje i podršku.

  • Zahvaljujući specijalnom posmatranju analize ukupnih operativnih troškova FUSO trgovci svakom klijentu mogu da ponude sasvim individualan obračun za režim rada eCantera.
  • Pomoću Daimler Truck Incentive alata FUSO trgovci svojim klijentima mogu da ponude opsežan pregled stimulacija i prednosti kao što su otprilike državni podsticaji u njihovoj zemlji. Oni na primer mogu da se odnose na nabavku, infrastrukturu punjenja, poreske olakšice ili oslobađanje plaćanja putarine.
  • FUSO u kooperaciji sa specijalizovanim pružaocima usluga osim toga nudi podršku u birokratskim procesima obrade.
  • Zahvaljujući strateškom partnerstvu sa kompanijom Siemens i ENGIE klijenti opsežno mogu da se posavetuju o temi DC infrastrukture punjenja i da dobiju kompletan paket servisa. Od tehnologije punjenja preko instalacije do usaglašenja sa mrežnim operaterima.

VISOKONAPONSKI SISTEM.
OBEZBEĐEN I ZAŠTIĆEN.

U opremu sledeće generacije eCantera 6,0 t spadaju sve specifične zaštitne aparature za električna vozila.

  • Crash senzor u slučaju nezgoda automatski deaktivira visokonaponski sistem.
  • Pomoću prekidača za prinudno isključivanje visokonaponski sistem može mehanički da se deaktivira radi održavanja ili u situacijama nevolje.
  • Dubina gaza eCantera nalazi se na 300 mm. Ukoliko visokonaponski akumulator dođe pod vodu, više ne emituje struju. Sve električne komponente su zaptivene i bezopasne za vozača i treća lica.
  • Akumulatori su u slučaju internog oštećenja zaštićeni od isticanja. U slučaju oštećenja u punjaču instalirani protokoli za bezbednost zaustavljaju proces punjenja vozila.
  • Automatska provera integriteta pomoću testnog napona od 55 V proverava sve visokonaponske komponente na gubitak napona. Proces traje kraće od jedne sekunde. Ukoliko provera utvrdi neregularnost, visokonaponski sistem ne može da se pokrene.

BEZBEDNOST.
ZAŠTITITI I PODRŽATI.

U opremu sledeće generacije eCantera od 6,0 t spadaju različiti moderni sistemi asistencije i sistemi za bezbednost.

  • Serijski su ABS, ESP, kao i Active Brake Assist (sistem prinudnog kočenja), LDWS (asistencija za održanje kolovozne trake), Active Sideguard Assist (asistencija za skretanje) i vazdušni jastuk za vozača.
  • Nova serijska električna parkirna kočnica obezbeđuje vozilo od otkortljavanja.
  • LED svetlo za dnevnu vožnju, LED prednja glavna svetla i LED svetla na zadnjem kraju su serijska. LED svetla su 30 % svetlija od halogenih modela i troše manje energije. LED zadnja svetla povećavaju energetsku efikasnost i naglašavaju novonastao i moderan dizajn.
  • Serijska funkcija Autoligh upravlja svetlom za vožnju u zavisnosti od uslova osvetljenja.
  • Isto tako je serijska inteligentna asistencija dugih svetala podržana kamerom koja automatski upravlja dugim odnosno kratkim svetlom.
  • AVAS (Accoustic Vehicle Alert sistem) u slučaju spore vožnje i prilikom vožnje unazad proizvodi veštačke šumove vozila i upozoravajuće tonove kako bi upozorio ostale učesnike u saobraćaju.
  • Opciona ojačana zaštita od podvoženja na zadnjem kraju nudi još bolju zaštitu kod nezgoda sudara otpozadi.

KONSTRUKCIONE MOGUĆNOSTI.
MNOGOSTRUKE I PRIKLADNE.

eCanter sledeće generacije od 6,0 t raspolaže izuzetnom jednostavnošću konstrukcije i namenjen je za skoro svaki zahtev u logistici.

  • Novi paketi akumulatora zahvaljujući svojoj optimalnoj veličini nalaze se na sredini šasije i oslobađaju prostor za dodatne konstrukcije.
  • Uobičajene dodatne konstrukcije kao što su sanduci (sa i bez platforme za podizanje) sanduci za hlađenje, transporteri za pića, dostavno vozilo i kiper bez problema mogu da se realizuju na električnom laganom kamionu.
  • FUSO specijalisti za konstrukcije, podrazumeva se, podržavaju eCanter klijente pri tome da pronađu idealnu konstrukciju i odgovarajućeg proizvođača za svoju svrhu primene.
  • Posebno jednostavnim za konstrukciju i posebno kompatibilnim eCanter sledeće generacije čini fabrički moguća, opciona oprema sa mehaničkim sekundarnim pogonima, koju snabdevaju agregati, kao što je na primer kompresor za hlađenje.
  • Za eCanter je takođe raspoloživ opcioni port od 24 V.
  • Proizvođači konstrukcija ne moraju da prave vezu na FUSO visokonaponski sistem ili specijalne CAN veze.

ENTERIJER.
MODERAN I PRAKTIČAN.

Unutrašnji prostor eCanter sledeće generacije od 6,0 t povezuje praktičnu funkcionalnost sa orijentacijom usmerenom na vozača.

  • eCanter sledeće generacije raspolaže sistemom Smart Key za otvaranje i prekidačem za pokretanje i zaustavljanje motora radi pokretanja i zaustavljanja.
  • Novi potpuno digitalni IPS LCD kombinovani instrument nudi optimalan pregled funkcija kao što su tahometar, brojač kilometara, prikaz statusa akumulatora, prikaz rekuperacije i više.
  • Za više komfora vezano za proces punjenja stara se taster za zaustavljanje punjenja, prikaz vremena punjenja i LED prikaz statusa punjenja.
  • Serijski multifunkcionalni volan sa tasterima za upravljanje LCD displejem, kontinuirano podesiv za individualno podešavanje.
  • Izbor režima prenosnika (napred, neutralno, nazad) vrši se preko elektronske poluge menjača. Dodatna funkcija je izbor stepena rekuperacije.
  • Serijsko komforno ergonomsko sedište za vozača kompanije Isringhausen.
  • Serijski potpuno automatski klima uređaj.
  • Električni podizači prozora dopunjuju komfor u rukovanju.

VOZITI.
KOMFORNO I DINAMIČNO.

Kao električno vozilo eCanter sledeće generacije od 6,0 t sa sobom donosi tipična obeležja koja vožnju čine prijatnom, komfornom i dinamičnom.

  • Prebacivanje u jedan stepen prenosa čini suvišnim promenu brzina i aktiviranje spojnice.
  • Komfor raste zahvaljujući bešumnom, nežnom i agilnom ponašanju u vožnji i ubrzanje je bez trzaja ili prekida obrtnog momenta skoro glatko.
  • Tehnologija E-pogona se prilikom pokretanja stara za dinamičko ponašanje odziva i direktno ubrzanje.
  • Rukovanje novom integrisanom, elektronski upravljanom parkirnom kočnicom pojednostavljuje elektronski prekidač.

SERVIS.
NEKOMLIKOVAN I KVALITETAN.

Kao sofisticirani serijski proizvod eCanter sledeće generacije od 6,0 t odlikuje se jednostavnošću servisa. Tiče se tehničkih komponenti kao i samog održavanja.

  • Ogromna servisna mreža Mercedes-Benz servisnih radionica i FUSO partnera za eCanter sledeće generacije garantuje uobičajeni kvalitet servisa koji klijenti poznaju od svojih dizel vozila.
  • Svaki paket akumulatora raspolaže klapnom za održavanje za jednostavan pristup elektronskim komponentama upravljanja. U slučaju nedostataka mogu pojedinačno da se izmene.
  • Pozicioniranje novih paketa akumulatora redukuje broj položenih kablova i na taj način povećava jednostavnost održavanja.
  • Servis agregata e-osovine je jednostavniji i troškovi održavanja su niži. Izostaje skupo održavanje prenosnika.

* Podaci o dometu se baziraju na rezultatima testa pod ograničenim uslovima testa. Potrošnja struje (EE) može da varira u zavisnosti od spoljašnjih uslova kao što su npr. utovar, stil vožnje, vremenske prilike, starost akumulatora i opcije vozila. Zato je dome procena koja zavisi od individualnog korišćenja vozila i ovih eksternih faktora. Stvarni domet može da se nalazi ispod ili iznad navedene vrednosti.

** Vrednosti su utvrđene pod sledećim uslovima: status utovara od 50% korisnog opterećenja, konstrukcija u obliku sanduka, ambijentalna temperatura od 20 °C i prosečna starost akumulatora.

*** Vreme punjenja zavisi od različitih faktora kao što je kapacitet punjenja vozila, kapacitet punjenja stanice za punjenje, status punjenja (SoC) akumulatora kao i ambijentalna i temperatura akumulatora. Vrednosti počivaju na interno utvrđenim iskustvenim vrednostima pod optimalnim uslovima od 20 °C ambijentalne temperature.

PREGLED SVIH eCANTER MODELA NA JEDNOM MESTU.

  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE od 4,25 T.

    eCanter sledeće generacije od 4,25 t je održiva alternativa za primenu u gradu i u gradskom okruženju. Jer sa sobom nosi sve što FUSO Canter već oduvek odlikuje kao pravi lagani kamion i koji je lokalno bez emisije i sa čisto električnim pogonom.

    eCANTER 4,25 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE od 6,0 T.

    eCanter sledeće generacije 6,0 t je zahvaljujući svojim kompaktnim dimenzijama pravi specijalista za zahtevne zadatke transporta na uzanim kolovozima – i to bešumno i bez emisije. Za primene u komunalnom sektoru je on održiva alternativa.

    eCANTER 6,0 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE od 7,49 T.

    eCanter sledeće generacije od 7,49 t je kao lak kamion sa potpuno električnim pogonom najbolji izbor za (skoro) svaki posao. Njegovo lokalno nepostojanje emisije u kombinaciji sa njegovim fascinirajućim osnovnim podacima čini ga idealnim vozilom za skoro sve primene u logistici.

    eCANTER 7,5 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE od 8,55 T.

    eCanter sledeće generacije od 8,55 t je alternativa sa čisto električnim pogonom, ako se pored lokalnog nepostojanja emisije radi o nešto težim transportnim zadacima.

    eCANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE od 4,25 T.

    eCanter sledeće generacije od 4,25 t je održiva alternativa za primenu u gradu i u gradskom okruženju. Jer sa sobom nosi sve što FUSO Canter već oduvek odlikuje kao pravi lagani kamion i koji je lokalno bez emisije i sa čisto električnim pogonom.

    eCANTER 4,25 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE od 6,0 T.

    eCanter sledeće generacije 6,0 t je zahvaljujući svojim kompaktnim dimenzijama pravi specijalista za zahtevne zadatke transporta na uzanim kolovozima – i to bešumno i bez emisije. Za primene u komunalnom sektoru je on održiva alternativa.

    eCANTER 6,0 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE od 7,49 T.

    eCanter sledeće generacije od 7,49 t je kao lak kamion sa potpuno električnim pogonom najbolji izbor za (skoro) svaki posao. Njegovo lokalno nepostojanje emisije u kombinaciji sa njegovim fascinirajućim osnovnim podacima čini ga idealnim vozilom za skoro sve primene u logistici.

    eCANTER 7,5 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE od 8,55 T.

    eCanter sledeće generacije od 8,55 t je alternativa sa čisto električnim pogonom, ako se pored lokalnog nepostojanja emisije radi o nešto težim transportnim zadacima.

    eCANTER 8,55 T.

PRVA ADRESA.
CANTER MREŽA TRGOVACA I RADIONICA.

FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Truck AG i raspoloživ je u 32 evropske zemlje.
Širom Evrope preko 800 uporišta Mercedes-Benz servisne mreže pomoću savetovanja, prodaje, održavanja i popravke nude sve usluge vezano za Canter u najvišem stepenu kvaliteta.

PDFs & Guidebooks

Tehničke specifikacije podataka eCantera od 6,0 tona

0 - 0 od 0 datoteka

OSTALE INFORMACIJE. VIŠE OD CANTERA.