Žao nam je. Nismo ništa pronašli.

  • CANTER 7,5 T.
    SPREMAN ZA SVAKI DAN.

    Pregled, tehnički podaci, detalji opreme

logo
NOSIVOST ŠASIJE PRIBLIŽNO 5 T.
Jaka osnova, najbolje korisno opterećenje u svojoj klasi
6 MEĐUOSOVINSKIH RAZMAKA.
Potpuni izbor, impresivna raznovrsnost varijanti
IDEALAN KONCEPT UNUTRAŠNJEG PROSTORA.
Velika širina prolaza, posebno praktična

VERNI SAPUTNIK. CANTER 7,5 T.

7C15 (D) / 7C18 (D)

FUSO Canter 7,5 t je sasvim jednostavno najbolji izbor za (skoro) svaki posao, jer ga njegovi impresivni parametri čine idealnim vozilom za skoro sve primene u logistici.

Kao i svi modeli, podrazumeva se, isto tako Canter od 7,5 t nudi tipične, kompaktne dimenzije lakog kamiona koje ga čine okretnim i dopuštaju da se njime lako manevriše. Osim toga, u zavisnosti od konfiguracije, meri u svojoj klasi nenadmašnu malu vlastitu težinu – 2.520 kg sa pojedinačnom kabinom i 2.785 kg sa dvostrukom kabinom – i to ne na uštrb stabilnosti. 

Za to se stara robustan čelični okvir u obliku merdevina sa 6 mm debljine okvira koji omogućuje nosivost šasije do 5 t. Visoka maksimalna osovinska opterećenja – 3.100 kg na prednjoj osovini i do 5.800 kg na zadnjoj osovini – zaokružuju koncepciju Cantera od 7,5 t orijentisanu ka korisnom opterećenju 7,5 t.

Svrhovit način konstrukcije kao prednjeg upravljača Canteru od 7,5 t komparativno omogućuje najkompaktnije ukupne dimenzije. Pre svega kod dužih dimenzija konstrukcije – maksimalno 7,2 m – apsolutna prednost u odnosu na transportere sa njuškom. Canter 7,5 t nudi veliki plus u okretnosti sa isto toliko mesta za postavljanje paleta – do 15. Da se ne spominje dodatno vučno opterećenje do 3,5 t.

Druga praktična osnovna tačka je uredan dizajn unutrašnjeg prostora koji daje izvanrednu širinu prolaza od otprilike 200 mm. Nije nikakav problem jednostavno i bezbedno izaći na suvozačevoj strani na prometnim ulicama.

TEHNIČKI PODACI.
CANTER 7,5 T U BROJKAMA.

3S13 3S15
Kabina Standard (1,7 m) Standard (1,7 m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3 Pojedinačna / 3
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Nosivost šasije (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0m) Comfort (2,0m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3 Pojedinačna / 3 Dvostruka / 6
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Nosivost šasije (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabina Standard (1,7 m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400
Nosivost šasije (kg) 3.785 3.770 3.740
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 2.300/4.360
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina
Maksimalna snaga/obrtni momenat 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 11,4 12,4 14,6
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Tip kabine / sedišta Pojedinačna / 3 Dvostruka / 7 Pojedinačna / 3 Dvostruka / 7
Međuosovinski razmak (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Nosivost šasije (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maksimalna dužina konstrukcije (mm) 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostupan samo sa manuelnim prenosnikom **dostupan samo sa DUONIC prenosnikom
9C18
Kabina Comfort (2,0 m)
Tip kabine / sedišta Pojedinačna / 3
Međuosovinski razmak (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Nosivost šasije (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maksimalna dužina konstrukcije (mm) 4.985 5.725 6.470 7.210
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 3.100/5.800
Prenosnik DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 13,8 15,2 16,6 18

UNUTRAŠNJE VREDNOSTI.
CANTER 7,5 tona DO DETALJA.

KABINE.
ŠIROKE I DVOSTRUKE.

FUSO za Canter od 7,5 t nudi da se biraju dve varijante komforne kabine.

  • Obe kabine su široke po 1.995 mm i povezuju kompaktne spoljašnje dimenzije sa prostranim unutrašnjim prostorom. Komforna pojedinačna kabina pri tome raspolaže sa tri, a komforna dvostruka kabina sa sedam mesta za sedenje.

MOTORI.
SNAŽNI I ŠTEDLJIVI.

Za Canter od 7,5 t mogu da se biraju dva efikasna i snažna motora od 3 l u stepenima snage 110 kW (150 KS) i 129 kW (175 KS).

  • Turbo punjači sa varijabilnom geometrijom turbine se već kod nižeg broja obrtaja staraju za optimalno ponašanje u odzivu i za konstantno visok moment obrtaja.
  • Raspolažu najmodernijom Common Rail tehnologijom i serijskom funkcijom Start-Stop.
  • Zatvoreni filter za dizel čestice sa automatskom regeneracijom u kombinaciji sa selektivnom katalitičkom redukcijom (SCR) čiste izduvne gasove.
  • Motori ispunjavaju normu EURO VI (stepen E).

PRENOSNIK.
MANUELAN I AUTOMATSKI.

Pored konvencionalnog manuelnog prenosnika sa 5 brzina FUSO za Canter od 7,5 t nudi DUONIC® 2.0 prenosnik sa dvostrukom spojnicom. 

  • Automatizovani prenosnik sa 6 brzina posreduje komforan osećaj kod promene brzina bez prekidač vučne snage pri minimalnom habanju. 
  • Uz to dolazi i praktična funkcija parkiranja za bezbedno odlaganje, integrisani Eco Mode koji redukuje potrošnju i ostala inteligentna rešenja kao što je funkcija miljenja za lakše ranžiranje i asistencija za vožnju uzbrdo za penjanje na planinu bez problema.

BEZBEDNOST.
ZAŠTITITI I PODRŽATI.

U opremu Cantera od 7,5 t spadaju različiti moderni sistemi asistencije i sistemi za bezbednost. 

  • Serijski se podrazumevaju ESP, ABS kao i AEBS (sistem prinudnog kočenja), LDWS (asistencija za održanje kolovozne trake) i vazdušni jastuk za vozača.
  • Sideguard Assist (asistencija za skretanje) opciono je raspoloživa.
  • Dodatno uz LED svetlo za dnevnu vožnju opciono postoje prednja glavna svetla u LED izvedbi.
  • Pored opcionog vazdušnog jastuka za suvozača serijsko upozorenje za sigurnosni pojas povećava bezbednost putnika.
  • Ojačana zaštita od podvoženja na zadnjem kraju nudi još bolju zaštitu kod nezgoda sudara otpozadi.

FABRIČKE KONSTRUKCIJE.
BRZO RASPOLOŽIVO I PROVERENO.

Za Canter od 7,5 t FUSO nudi konstrukciju trostranog kipera sa čeličnim bočnim zidovima direktno iz fabrike. 

  • Ponuda skraćuje vreme montaže za kompletno vozilo.
  • Fabričke konstrukcije, razvio i testirao FUSO, kao koncept celokupnog vozila sinonim su za maksimalni kvalitet.
  • Garancija od 36 meseci na šasiju, pogonsku sekciju i fabričke komponente do 100.000 km isto tako obuhvata i karoseriju.
  • Mnogobrojne specijalne opreme, kao što je na primer kutija za alata, mogu da se dobiju kao opcija.

ENTERIJER.
KOMFORNO I PRAKTIČNO.

Unutrašnji prostor Cantera od 7,5 t povezuje praktičnu funkcionalnost sa orijentacijom usmerenom na vozača.

  • Kontinuirano podesivi volan za individualno prilagođavanje je serijski.
  • Osim toga može da se dobije posebno komforno ergonomsko sedište sa amortizacijom za vozača kompanije Isringhausen.
  • Osmišljeni koncept odlaganja donosi preglednost i urednost i sadrži pametna rešenja, kao što je na primer daska za odlaganje na zadnjoj strani sklopivog srednjeg sedišta.
  • Električni podizači prozora dopunjuju komfor u rukovanju.

VIŠE.
U SERIJI I OPCIONO.

Portfolio Cantera od 7,5 t impresionira mnogim drugim obeležjima opreme koja su usmerena na praktičnost.

  • Serijska funkcija Autoligh upravlja svetlom za vožnju u zavisnosti od uslova osvetljenja.
  • Izduvna kočnica čuva potrošne delove, kao što su obloge i diskovi i u slučaju dugih vožnju uzbrdo rasterećuje kočioni sistem.
  • U zavisnosti od izabranog međuosovinskog razmaka šasija može da se dobije u obe širine okvira od 750 mm i 850 mm. 
  • Opcioni port od 24 V i sekundarni pogoni koji su fabrički raspoloživi zaokružuju značajnu jednostavnost konstrukcije.
  • Po izboru se mogu dobiti automatska klimatizacija ili manuelni klima uređaj. 
  • Poslednje isto tako postoji za dvostruku kabinu s zasebno upravljivom dodatnom ventilacijom za zadnju klupu.

PREGLED SVIH CANTER MODELA NA JEDNOM MESTU.

  • PRAVA VELIČINA.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter od 3,5 t je idealno namenjen za primenu u gradu i u gradskom okruženju. Njegove kompaktne dimenzije i način konstrukcije kao kamiona sa kabinom iznad motora bez njuške čine ga izrazito agilnim, okretnim i jednostavnim za ranžiranje.

    CANTER 3,5 T.
  • VITKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je sa svojom širinom kabine od samo 1,7 m apsolutni specijalista za visoke zahteve korisnog opterećenja kod najmanjih spoljašnjih dimenzija. Prava pojava izuzetka u njegovom segmentu. Robusni i okretni laki kamion ostaje neimpresioniran čak i najzahtevnijim transportnim zadacima koji kombinuju teške terete sa uzanim kolovozima.

    CANTER 6,0 T.
  • VERNI SAPUTNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je sasvim jednostavno najbolji izbor za (skoro) svaki posao, jer ga njegovi impresivni parametri čine idealnim vozilom za skoro sve primene u logistici. Blizu 5 t nosivosti šasije, svih 6 raspoloživih međuosovinskih razmaka može da se bira i idealan koncept unutrašnjeg prostora sa izvanrednom širinom prolaza sinonim su za apsolutnu praktičnost.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNA OBJAVA.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t sa svojom nosivošću šasije od skoro 6 t i dozvoljenom vučnom ukupnom težinom (nem. zGG) od 12,05 t nudi izvanredan bilans korisne nosivosti. Njegov serijski ugrađen DUONIC® 2.0 prenosnik sa dvostrukom spojnicom sinonim je za komforan osećaj vožnje i fleksibilne postupke promene brzina bez prekida vučne sile.

    CANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE.

    U dvanaest godina kontinuiranog rada u razvoju FUSO je od svoje vizije budućnosti vožnje bez emisije napravio realnost. Tehnološki potpuno funkcionalan i za vožnju spreman Canter E-Cell prototip 2010. godine pri tome je bio samo početak. 2016. godine usledila je prezentacija prvog eCantera. On je došao kao prvi kamion sa potpuno električnim pogonom uopšte već 2017. u proizvodnji u malim serijama i od 2018. je u primeni kod različitih klijenata sa voznim parkom.

    eCANTER.
  • PRAVA VELIČINA.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter od 3,5 t je idealno namenjen za primenu u gradu i u gradskom okruženju. Njegove kompaktne dimenzije i način konstrukcije kao kamiona sa kabinom iznad motora bez njuške čine ga izrazito agilnim, okretnim i jednostavnim za ranžiranje.

    CANTER 3,5 T.
  • VITKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je sa svojom širinom kabine od samo 1,7 m apsolutni specijalista za visoke zahteve korisnog opterećenja kod najmanjih spoljašnjih dimenzija. Prava pojava izuzetka u njegovom segmentu. Robusni i okretni laki kamion ostaje neimpresioniran čak i najzahtevnijim transportnim zadacima koji kombinuju teške terete sa uzanim kolovozima.

    CANTER 6,0 T.
  • VERNI SAPUTNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je sasvim jednostavno najbolji izbor za (skoro) svaki posao, jer ga njegovi impresivni parametri čine idealnim vozilom za skoro sve primene u logistici. Blizu 5 t nosivosti šasije, svih 6 raspoloživih međuosovinskih razmaka može da se bira i idealan koncept unutrašnjeg prostora sa izvanrednom širinom prolaza sinonim su za apsolutnu praktičnost.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNA OBJAVA.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t sa svojom nosivošću šasije od skoro 6 t i dozvoljenom vučnom ukupnom težinom (nem. zGG) od 12,05 t nudi izvanredan bilans korisne nosivosti. Njegov serijski ugrađen DUONIC® 2.0 prenosnik sa dvostrukom spojnicom sinonim je za komforan osećaj vožnje i fleksibilne postupke promene brzina bez prekida vučne sile.

    CANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE.

    U dvanaest godina kontinuiranog rada u razvoju FUSO je od svoje vizije budućnosti vožnje bez emisije napravio realnost. Tehnološki potpuno funkcionalan i za vožnju spreman Canter E-Cell prototip 2010. godine pri tome je bio samo početak. 2016. godine usledila je prezentacija prvog eCantera. On je došao kao prvi kamion sa potpuno električnim pogonom uopšte već 2017. u proizvodnji u malim serijama i od 2018. je u primeni kod različitih klijenata sa voznim parkom.

    eCANTER.

PRVA ADRESA.
CANTER MREŽA TRGOVACA I RADIONICA.

FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Truck AG i raspoloživ je u 32 evropske zemlje.
Širom Evrope preko 800 uporišta Mercedes-Benz servisne mreže pomoću savetovanja, prodaje, održavanja i popravke nude sve usluge vezano za Canter u najvišem stepenu kvaliteta.

PDFs & Guidebooks

TEHNIČKE SPECIFIKACIJE PODATAKA ZA CANTER OD 7,5 TONA

0 - 0 od 0 datoteka

OSTALE INFORMACIJE. VIŠE OD CANTERA.