Žao nam je. Nismo ništa pronašli.

  • CANTER 6,0 T.
    SPREMAN ZA SPECIJALNE PRIMENE.

    Pregled, tehnički podaci, detalji opreme

logo
ŠIRINA KABINE SAMO 1,7 M.
Kompaktne dimenzije prolaze svuda.
NOSIVOST ŠASIJE OKO 3,8 T.
Stabilna osnova garantuje veliko korisno opterećenje.
VELKIKA OSOVINSKA OPTEREĆENJA.
Do 2.300 kg spreda, do 4.350 kg pozadi.

VITKA FIGURA. CANTER 6,0 T.

6S15

FUSO Canter od 6,0 t je apsolutni specijalista za visoke zahteve za korisnim opterećenjem kod najmanjih spoljašnjih dimenzija i prava pojava izuzetka u njegovom segmentu. Robusni i okretni laki kamion ostaje neimpresioniran čak i najzahtevnijim transportnim zadacima koji kombinuju teške terete sa uzanim kolovozima.

Dok Canter od 6,0 t sa širinom kabine od samo 1,7 m – pri širini okvira od 700 mm – već fabrički dolazi kao izuzetno vitak, uz pomoć tri različita međuosovinska razmaka – 2.500 mm, 2.800 i 3.400 mm – istovremeno nudi potpunu varijabilnost za različite konstrukcije i raznovrsne svrhe primene.

Zahvaljujući svojoj koncepciji koja je orijentisana na težinu Canter od 6,0 t poentira nosivošću šasije do 3,8 tona. Uz pomoć svog stabilnog okvira u obliku merdevina od C-profila od čelika debljine 5 mm i fascinirajućim osovinskim opterećenjima – do 2.300 kg spreda, do 4.350 kg pozadi – nudi idealnu osnovu za primene intenzivne u pogledu korisnog opterećenja. Uz to dolaze do 3.000 kg vučnog opterećenja, što omogućuje dozvoljenu vučnu ukupnu težinu do 9 tona.

Canter od 6,0 t ne raspolaže samo sa ESP i ABS, nego čak serijski sa AEBS (Advanced Emergency Braking System, asistencija prinudnog kočenja) kao i sa LDWS (Lane Departure Warning System, asistencija za održanje kolovozne trake). Asistencija za skretanje koja može opciono da se dobije omogućuje dodatni dobitak na bezbednosti, pre svega u gradskoj zoni.

TEHNIČKI PODACI.
CANTER 6,0 T U BROJKAMA.

3S13 3S15
Kabina Standard (1,7 m) Standard (1,7 m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3 Pojedinačna / 3
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Nosivost šasije (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0m) Comfort (2,0m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3 Pojedinačna / 3 Dvostruka / 6
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Nosivost šasije (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabina Standard (1,7 m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400
Nosivost šasije (kg) 3.785 3.770 3.740
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 2.300/4.360
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina
Maksimalna snaga/obrtni momenat 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 11,4 12,4 14,6
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Tip kabine / sedišta Pojedinačna / 3 Dvostruka / 7 Pojedinačna / 3 Dvostruka / 7
Međuosovinski razmak (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Nosivost šasije (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maksimalna dužina konstrukcije (mm) 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostupan samo sa manuelnim prenosnikom **dostupan samo sa DUONIC prenosnikom
9C18
Kabina Comfort (2,0 m)
Tip kabine / sedišta Pojedinačna / 3
Međuosovinski razmak (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Nosivost šasije (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maksimalna dužina konstrukcije (mm) 4.985 5.725 6.470 7.210
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 3.100/5.800
Prenosnik DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 13,8 15,2 16,6 18

UNUTRAŠNJE VREDNOSTI.
CANTER 6,0 T DO DETALJA.

KABINA.
UZANA I LAGANA.

Canter od 6,0 t FUSO je fabrički unapred konfigurisao sa uzanom varijantom kabine.

  • Standardna pojedinačna kabina povezuje malu vlastitu težinu sa posebno kompaktnim dimenzijama i to bez odbitka u tački veličine unutrašnjeg prostora. Kod širine od samo 1,7 m nudi tri potpuno adekvatna mesta za sedenje.

MOTOR.
SNAŽNI I EFIKASNI.

Canter od 6,0 t dolazi sa idealno dimenzioniranim, jakim i snažnim motorom od 3 l sa snagom od 110 kW (150 KS). 

  • Turbo punjač sa varijabilnom geometrijom turbine se već kod nižeg broja obrtaja stara za optimalno ponašanje u odzivu i za konstantno visok moment obrtaja. 
  • Raspolaže najmodernijom Common Rail tehnologijom i serijskom funkcijom Start-Stop. 
  • Zatvoreni filter za dizel čestice sa automatskom regeneracijom u kombinaciji sa selektivnom katalitičkom redukcijom (SCR) čiste izduvne gasove. 
  • Motor ispunjava normu EURO VI (stepen E).

PRENOSNIK.
MANUELAN I FUNKCIONALAN.

U Canter od 6,0 t FUSO ugrađuje manuelni prenosnik sa 5 brzina.

  • Pri tome se radi o FUSO vlastitom razvoju koji se dokazuje u primeni širom sveta i kod svih profila zahteva.

BEZBEDNOST.
ZAŠTITITI I PODRŽATI.

U opremu Cantera od 6,0 t spadaju različiti moderni sistemi asistencije i sistemi za bezbednost.

  • Serijski su ESP, ABS, AEBS (sistem prinudnog kočenja), LDWS (asistencija za održanje kolovozne trake) i vazdušni jastuk za vozača.
  • Sideguard Assist (asistencija za skretanje) može opciono da se dobije.
  • Dodatno uz serijsko LED svetlo za dnevnu vožnju opciono postoji prednje glavno svetlo u LED izvedbi.
  • Pored opcionog vazdušnog jastuka za suvozača serijsko upozorenje za sigurnosni pojas povećava bezbednost putnika.
  • Ojačana zaštita od podvoženja na zadnjem kraju nudi još bolju zaštitu kod nezgoda sudara otpozadi.

FABRIČKE KONSTRUKCIJE.
BRZO RASPOLOŽIVO I PROVERENO.

Za Canter od 6,0 t FUSO nudi trostrani kiper u različitim izvedbama direktno iz fabrike.

  • Ponuda povećava brzu raspoloživost kompletnog vozila.
  • Fabričke konstrukcije, razvio i testirao FUSO, kao koncept celokupnog vozila sinonim su za maksimalni kvalitet.
  • Garancija od 36 meseci na šasiju, pogonsku sekciju i fabričke komponente do 100.000 km isto tako obuhvata i karoseriju.
  • Mnogobrojne specijalne opreme, kao što je na primer kutija za alata, mogu da se dobiju kao opcija.

ENTERIJER.
KOMFORNO I PRAKTIČNO.

Unutrašnji prostor Cantera od 6,0 t povezuje praktičnu funkcionalnost sa orijentacijom usmerenom na vozača.

  • Kontinuirano podesivi volan za individualno prilagođavanje je serijski.
  • Osmišljeni koncept odlaganja donosi preglednost i urednost i sadrži pametna rešenja, kao što je na primer daska za odlaganje na zadnjoj strani sklopivog srednjeg sedišta.
  • Električni podizači prozora dopunjuju komfor u rukovanju.

VIŠE.
U SERIJI I OPCIONO.

Portfolio Cantera od 6,0 t impresionira mnogim drugim obeležjima opreme koja su usmerena na praktičnost.

  • Serijska funkcija Autoligh upravlja svetlom za vožnju u zavisnosti od uslova osvetljenja.
  • Izduvna kočnica čuva potrošne delove kao što su obloge i diskovi i u slučaju dugih vožnji uzbrdo rasterećuje kočioni sistem.
  • Opcioni port od 24 V i sekundarni pogoni koji su fabrički raspoloživi zaokružuju značajnu jednostavnost konstrukcije.
  • Optimizovano, ojačano ogibljenje prednje osovine kod velikih opterećenja prednje osovine, kao što je na primer u slučaju konstrukcije krana, deluje pozitivno na osobine vožnje i komfor u vožnji.
  • Po izboru se mogu dobiti automatska klimatizacija ili manuelni klima uređaj. 

PREGLED SVIH CANTER MODELA NA JEDNOM MESTU

  • PRAVA VELIČINA.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter od 3,5 t je idealno namenjen za primenu u gradu i u gradskom okruženju. Njegove kompaktne dimenzije i način konstrukcije kao kamiona sa kabinom iznad motora bez njuške čine ga izrazito agilnim, okretnim i jednostavnim za ranžiranje.

    CANTER 3,5 T.
  • VITKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je sa svojom širinom kabine od samo 1,7 m apsolutni specijalista za visoke zahteve korisnog opterećenja kod najmanjih spoljašnjih dimenzija. Prava pojava izuzetka u njegovom segmentu. Robusni i okretni laki kamion ostaje neimpresioniran čak i najzahtevnijim transportnim zadacima koji kombinuju teške terete sa uzanim kolovozima.

    CANTER 6,0 T.
  • VERNI SAPUTNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je sasvim jednostavno najbolji izbor za (skoro) svaki posao, jer ga njegovi impresivni parametri čine idealnim vozilom za skoro sve primene u logistici. Blizu 5 t nosivosti šasije, svih 6 raspoloživih međuosovinskih razmaka može da se bira i idealan koncept unutrašnjeg prostora sa izvanrednom širinom prolaza sinonim su za apsolutnu praktičnost.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNA OBJAVA.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t sa svojom nosivošću šasije od skoro 6 t i dozvoljenom vučnom ukupnom težinom (nem. zGG) od 12,05 t nudi izvanredan bilans korisne nosivosti. Njegov serijski ugrađen DUONIC® 2.0 prenosnik sa dvostrukom spojnicom sinonim je za komforan osećaj vožnje i fleksibilne postupke promene brzina bez prekida vučne sile.

    CANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE.

    U dvanaest godina kontinuiranog rada u razvoju FUSO je od svoje vizije budućnosti vožnje bez emisije napravio realnost. Tehnološki potpuno funkcionalan i za vožnju spreman Canter E-Cell prototip 2010. godine pri tome je bio samo početak. 2016. godine usledila je prezentacija prvog eCantera. On je došao kao prvi kamion sa potpuno električnim pogonom uopšte već 2017. u proizvodnji u malim serijama i od 2018. je u primeni kod različitih klijenata sa voznim parkom.

    eCANTER.
  • PRAVA VELIČINA.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter od 3,5 t je idealno namenjen za primenu u gradu i u gradskom okruženju. Njegove kompaktne dimenzije i način konstrukcije kao kamiona sa kabinom iznad motora bez njuške čine ga izrazito agilnim, okretnim i jednostavnim za ranžiranje.

    CANTER 3,5 T.
  • VITKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je sa svojom širinom kabine od samo 1,7 m apsolutni specijalista za visoke zahteve korisnog opterećenja kod najmanjih spoljašnjih dimenzija. Prava pojava izuzetka u njegovom segmentu. Robusni i okretni laki kamion ostaje neimpresioniran čak i najzahtevnijim transportnim zadacima koji kombinuju teške terete sa uzanim kolovozima.

    CANTER 6,0 T.
  • VERNI SAPUTNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je sasvim jednostavno najbolji izbor za (skoro) svaki posao, jer ga njegovi impresivni parametri čine idealnim vozilom za skoro sve primene u logistici. Blizu 5 t nosivosti šasije, svih 6 raspoloživih međuosovinskih razmaka može da se bira i idealan koncept unutrašnjeg prostora sa izvanrednom širinom prolaza sinonim su za apsolutnu praktičnost.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNA OBJAVA.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t sa svojom nosivošću šasije od skoro 6 t i dozvoljenom vučnom ukupnom težinom (nem. zGG) od 12,05 t nudi izvanredan bilans korisne nosivosti. Njegov serijski ugrađen DUONIC® 2.0 prenosnik sa dvostrukom spojnicom sinonim je za komforan osećaj vožnje i fleksibilne postupke promene brzina bez prekida vučne sile.

    CANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE.

    U dvanaest godina kontinuiranog rada u razvoju FUSO je od svoje vizije budućnosti vožnje bez emisije napravio realnost. Tehnološki potpuno funkcionalan i za vožnju spreman Canter E-Cell prototip 2010. godine pri tome je bio samo početak. 2016. godine usledila je prezentacija prvog eCantera. On je došao kao prvi kamion sa potpuno električnim pogonom uopšte već 2017. u proizvodnji u malim serijama i od 2018. je u primeni kod različitih klijenata sa voznim parkom.

    eCANTER.

PRVA ADRESA.
CANTER MREŽA TRGOVACA I RADIONICA.

FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Truck AG i raspoloživ je u 32 evropske zemlje.
Širom Evrope preko 800 uporišta Mercedes-Benz servisne mreže pomoću savetovanja, prodaje, održavanja i popravke nude sve usluge vezano za Canter u najvišem stepenu kvaliteta.

PDFs & Guidebooks

TEHNIČKE SPECIFIKACIJE PODATAKA ZA CANTER OD 6,0 TONA

0 - 0 od 0 datoteka

OSTALE INFORMACIJE. VIŠE OD CANTERA.