Žao nam je. Nismo ništa pronašli.

  • CANTER 3,5 T.
    SPREMAN ZA GRAD.

    Obeležja, tehnički podaci, detalji opreme

logo
OKVIR U OBLIKU MERDEVINA OD C-PROFILA.
Od čelika debljine 4 mm,
posebne nosivosti
KRUG OKRETANJA OD 10,2 M.
Lako manevrisanje,
nenadmašno u njegovoj klasi
3 VARIJANTE KABINE.
Standardna, komforna, komforna dvostruka kabina
i do 6 mesta za sedenje

PRAVA VELIČINA. CANTER 3,5 T.

3S13 / 3C13 / 3S15 / 3C15 (D)

FUSO Canter od 3,5 t je idealno namenjen za primenu u gradu i u gradskom okruženju. Njegove kompaktne dimenzije i način konstrukcije kao kamiona sa kabinom iznad motora bez njuške čine ga izrazito agilnim, okretnim i jednostavnim za ranžiranje.

Sa najmanjim krugom okretanja u klasi kamiona od 3,5 tone – 10,2 m kod međuosovinskog razmaka od 2.500 mm – i zahvaljujući izvanrednom panoramskom vidiku vozači Cantera sižu svuda gde bi sa nekim drugim transporterom morali da ubace u brzinu za vožnju unazad. Osim toga u celosti sa povećanim komforom u vožnji zahvaljujući serijskom vešanju pojedinačnog točka na prednjoj osovini.

Apropo stizanja svuda: Canter od 3,5 t je sa do 5,7 m – kod osovinskog razmaka od 3.850 mm – takođe vodeći po pitanju maksimalne dužine konstrukcije u svom segmentu. 

Njegov karakterističan čelični okvir – u širinama okvira od 700 mm odnosno 750 mm, u zavisnosti od izabrane varijante kabine – šasiji Cantera daje robusnost i nosivost vredne pomena. Uz to dolaze natprosečno velika maksimalna osovinska opterećenja – 1.950 kg na prednjoj osovini i 2.500 kg na zadnjoj osovini – kao i do 3,5 tona dozvoljenog vučnog opterećenja. Canter od 3,5 t je pravi laki kamion, svi drugi su samo transporteri.

TEHNIČKI PODACI.
CANTER 3,5 T U BROJKAMA.

3S13 3S15
Kabina Standard (1,7 m) Standard (1,7 m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3 Pojedinačna / 3
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Nosivost šasije (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0m) Comfort (2,0m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3 Pojedinačna / 3 Dvostruka / 6
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Nosivost šasije (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabina Standard (1,7 m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400
Nosivost šasije (kg) 3.785 3.770 3.740
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 2.300/4.360
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina
Maksimalna snaga/obrtni momenat 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 11,4 12,4 14,6
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Tip kabine / sedišta Pojedinačna / 3 Dvostruka / 7 Pojedinačna / 3 Dvostruka / 7
Međuosovinski razmak (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Nosivost šasije (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maksimalna dužina konstrukcije (mm) 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostupan samo sa manuelnim prenosnikom **dostupan samo sa DUONIC prenosnikom
9C18
Kabina Comfort (2,0 m)
Tip kabine / sedišta Pojedinačna / 3
Međuosovinski razmak (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Nosivost šasije (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maksimalna dužina konstrukcije (mm) 4.985 5.725 6.470 7.210
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 3.100/5.800
Prenosnik DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 13,8 15,2 16,6 18

UNUTRAŠNJE VREDNOSTI.
CANTER 3,5 T DO DETALJA.

KABINE.
UZANE, ŠIROKE I DVOSTRUKE.

Kod Cantera od 3,5 t varijante kabina omogućuju konfiguraciju u skladu sa potrebom i individualnu konfiguraciju.

  • Uzana izvedba standardne pojedinačne kabine kod 1.695 mm širine, posebno kompaktne spoljašnje dimenzije kombinuje sa proporcionalno prostranim unutrašnjim prostorom i tri adekvatna mesta za sedenje.
  • Sa širinom od po 1.995 mm dve druge varijante komforne pojedinačne kabine i komforne dvostruke kabine nude tri odnosno do šest mesta za sedenje.

MOTORI.
SNAŽNI I EFIKASNI.

Za Canter od 3,5 t mogu da se biraju dva štedljiva motora od 3 l u stepenima snage 95 kW (130 KS) i 110 kW (150 KS).

  • Turbo punjači sa varijabilnom geometrijom turbine se već kod nižeg broja obrtaja staraju za optimalno ponašanje u odzivu i za konstantno visok moment obrtaja.
  • Raspolažu najmodernijom Common Rail tehnologijom i serijskom funkcijom Start-Stop.
  • Zatvoreni filter za dizel čestice sa automatskom regeneracijom u kombinaciji sa selektivnom katalitičkom redukcijom (SCR) čiste izduvne gasove.
  • Motori ispunjavaju normu EURO VI (stepen E).

PRENOSNIK.
MANUELAN I AUTOMATSKI.

Pored konvencinalnog manuelnog prenosnika sa 5 brzina FUSO za Canter od 3,5 t nudi DUONIC 2.0 prenosnik sa dvostrukom spojnicom.

  • Automatizovani prenosnik sa 6 brzina posreduje komforan osećaj kod promene brzina bez prekidač vučne snage pri minimalnom habanju.
  • Uz to dolazi i praktična funkcija parkiranja za bezbedno odlaganje, integrisani Eco Mode koji redukuje potrošnju i ostala inteligentna rešenja kao što je funkcija miljenja za lakše ranžiranje i asistencija za vožnju uzbrdo za penjanje na planinu bez problema.

BEZBEDNOST.
ZAŠTITITI I PODRŽATI.

U opremu Cantera od 3,5 t spadaju različiti moderni sistemi asistencije i sistemi za bezbednost.

  • Serijski se podrazumevaju ESP, ABS i vazdušni jastuk za vozača.
  • Ostali sistemi, kao što je LDWS (asistencija za održanje kolovozne trake) i Sideguard Assist (asistencija za skretanje) opciono su raspoložive.
  • Dodatno uz serijsko LED svetlo za dnevnu vožnju opciono postoji prednje glavno svetlo u LED izvedbi.
  • Pored opcionog vazdušnog jastuka za suvozača upozorenje za sigurnosni pojas povećava bezbednost putnika.
  • Ojačana zaštita od podvoženja na zadnjem kraju nudi još bolju zaštitu kod nezgoda sudara otpozadi.

FABRIČKE KONSTRUKCIJE.
BRZO RASPOLOŽIVO I PROVERENO.

Za Canter od 3,5 t FUSO nudi konstrukcije kipera i dostavnog vozila u različitim izvedbama direktno iz fabrike.

  • Ponuda povećava brzu raspoloživost kompletnog vozila.
  • Fabričke konstrukcije, razvio i testirao FUSO, kao koncept celokupnog vozila sinonim su za maksimalni kvalitet.
  • Garancija od 36 meseci na šasiju, pogonsku sekciju i fabričke komponente do 100.000 km isto tako obuhvata i karoseriju.
  • Mnogobrojne specijalne opreme, kao što je na primer kutija za alata, mogu da se dobiju kao opcija.

ENTERIJER.
KOMFORNO I PRAKTIČNO.

Unutrašnji prostor Cantera od 3,5 t povezuje praktičnu funkcionalnost sa orijentacijom usmerenom na vozača.

  • Kontinuirano podesivi volan za individualno prilagođavanje je serijski.
  • Osim toga može da se dobije posebno komforno ergonomsko sedište sa amortizacijom za vozača kompanije Isringhausen.
  • Osmišljeni koncept odlaganja donosi preglednost i urednost i sadrži pametna rešenja, kao što je na primer daska za odlaganje na zadnjoj strani sklopivog srednjeg sedišta.
  • Električni podizači prozora dopunjuju komfor u rukovanju.

VIŠE.
U SERIJI I OPCIONO.

Portfolio Cantera od 3,5 t impresionira mnogim drugim obeležjima opreme koja su usmerena na praktičnost.

  • Serijska funkcija Autoligh upravlja svetlom za vožnju u zavisnosti od uslova osvetljenja.
  • Izduvna kočnica čuva potrošne delove, kao što su obloge i diskovi i u slučaju dugih vožnju uzbrdo rasterećuje kočioni sistem.
  • Opcioni port od 24 V i sekundarni pogoni koji su fabrički raspoloživi zaokružuju značajnu jednostavnost konstrukcije.
  • Po izboru se mogu dobiti automatska klimatizacija ili manuelni klima uređaj.
  • Poslednje isto tako postoji za dvostruku kabinu s zasebno upravljivom dodatnom ventilacijom za zadnju klupu.

PREGLED SVIH CANTER MODELA NA JEDNOM MESTU

  • PRAVA VELIČINA.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter od 3,5 t je idealno namenjen za primenu u gradu i u gradskom okruženju. Njegove kompaktne dimenzije i način konstrukcije kao kamiona sa kabinom iznad motora bez njuške čine ga izrazito agilnim, okretnim i jednostavnim za ranžiranje.

    CANTER 3,5 T.
  • VITKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je sa svojom širinom kabine od samo 1,7 m apsolutni specijalista za visoke zahteve korisnog opterećenja kod najmanjih spoljašnjih dimenzija. Prava pojava izuzetka u njegovom segmentu. Robusni i okretni laki kamion ostaje neimpresioniran čak i najzahtevnijim transportnim zadacima koji kombinuju teške terete sa uzanim kolovozima.

    CANTER 6,0 T.
  • VERNI SAPUTNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je sasvim jednostavno najbolji izbor za (skoro) svaki posao, jer ga njegovi impresivni parametri čine idealnim vozilom za skoro sve primene u logistici. Blizu 5 t nosivosti šasije, svih 6 raspoloživih međuosovinskih razmaka može da se bira i idealan koncept unutrašnjeg prostora sa izvanrednom širinom prolaza sinonim su za apsolutnu praktičnost.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNA OBJAVA.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t sa svojom nosivošću šasije od skoro 6 t i dozvoljenom vučnom ukupnom težinom (nem. zGG) od 12,05 t nudi izvanredan bilans korisne nosivosti. Njegov serijski ugrađen DUONIC® 2.0 prenosnik sa dvostrukom spojnicom sinonim je za komforan osećaj vožnje i fleksibilne postupke promene brzina bez prekida vučne sile.

    CANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE.

    U dvanaest godina kontinuiranog rada u razvoju FUSO je od svoje vizije budućnosti vožnje bez emisije napravio realnost. Tehnološki potpuno funkcionalan i za vožnju spreman Canter E-Cell prototip 2010. godine pri tome je bio samo početak. 2016. godine usledila je prezentacija prvog eCantera. On je došao kao prvi kamion sa potpuno električnim pogonom uopšte već 2017. u proizvodnji u malim serijama i od 2018. je u primeni kod različitih klijenata sa voznim parkom.

    eCANTER.
  • PRAVA VELIČINA.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter od 3,5 t je idealno namenjen za primenu u gradu i u gradskom okruženju. Njegove kompaktne dimenzije i način konstrukcije kao kamiona sa kabinom iznad motora bez njuške čine ga izrazito agilnim, okretnim i jednostavnim za ranžiranje.

    CANTER 3,5 T.
  • VITKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je sa svojom širinom kabine od samo 1,7 m apsolutni specijalista za visoke zahteve korisnog opterećenja kod najmanjih spoljašnjih dimenzija. Prava pojava izuzetka u njegovom segmentu. Robusni i okretni laki kamion ostaje neimpresioniran čak i najzahtevnijim transportnim zadacima koji kombinuju teške terete sa uzanim kolovozima.

    CANTER 6,0 T.
  • VERNI SAPUTNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je sasvim jednostavno najbolji izbor za (skoro) svaki posao, jer ga njegovi impresivni parametri čine idealnim vozilom za skoro sve primene u logistici. Blizu 5 t nosivosti šasije, svih 6 raspoloživih međuosovinskih razmaka može da se bira i idealan koncept unutrašnjeg prostora sa izvanrednom širinom prolaza sinonim su za apsolutnu praktičnost.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNA OBJAVA.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t sa svojom nosivošću šasije od skoro 6 t i dozvoljenom vučnom ukupnom težinom (nem. zGG) od 12,05 t nudi izvanredan bilans korisne nosivosti. Njegov serijski ugrađen DUONIC® 2.0 prenosnik sa dvostrukom spojnicom sinonim je za komforan osećaj vožnje i fleksibilne postupke promene brzina bez prekida vučne sile.

    CANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE.

    U dvanaest godina kontinuiranog rada u razvoju FUSO je od svoje vizije budućnosti vožnje bez emisije napravio realnost. Tehnološki potpuno funkcionalan i za vožnju spreman Canter E-Cell prototip 2010. godine pri tome je bio samo početak. 2016. godine usledila je prezentacija prvog eCantera. On je došao kao prvi kamion sa potpuno električnim pogonom uopšte već 2017. u proizvodnji u malim serijama i od 2018. je u primeni kod različitih klijenata sa voznim parkom.

    eCANTER.

PRVA ADRESA.
CANTER MREŽA TRGOVACA I RADIONICA.

FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Truck AG i raspoloživ je u 32 evropske zemlje.
Širom Evrope preko 800 uporišta Mercedes-Benz servisne mreže pomoću savetovanja, prodaje, održavanja i popravke nude sve usluge vezano za Canter u najvišem stepenu kvaliteta.

PDFs & Guidebooks

TEHNIČKE SPECIFIKACIJE PODATAKA ZA CANTER OD 3,5 TONA

0 - 0 od 0 datoteka

OSTALE INFORMACIJE. VIŠE OD CANTERA.