Žao nam je. Nismo ništa pronašli.

  • VIŠESTRAN I POUZDAN.
    FUSO CANTER U KOMUNALNOJ PRIMENI.

    Tokom cele godine u javnoj službi, to važi za sve koji su na putu u komunalnoj primeni. Čišćenje uličnih kanala i vododerina u proleće, zamena piljevine na igralištu i eliminisanje otpada sa seoske proslave leti, čišćenje šume u gradskom parku u jesen i čišćenje snega i posipanje ulica zimi – komunalni radnici imaju posla 365 dana u godini, konačno, njihova zajednica se oslanja na njih.

    Zato im je kod ovog posla potrebna snažna podrška. Zato su namenjena na primer specijalna vozila kao kompaktne mašine za metenje, kolica za usisavanje i ispiranje ili sakupljač smeća. Kao pojačanje međutim se čak traže i fleksibilno primenljivi rol kiperi i kiperi s utovarnom dizalicom. Ili kakva bi to alternativa bila sa šasijom za izmenljive konstrukcije, kao što je most krana sa dostavnim vozilom za leto i posipač za zimsku službu? Komunalna ploča za prednje konstrukcije i uz to još nešto dodatne trakcije zahvaljujući 4x4 i mobilno pomagalo je opremljeno za svaku primenu.

    FUSO Canter ispunjava sve ove zahteve – jer kao posebno nosiva šasija za specijalne i izmenljive konstrukcije sa neophodnim sekundarnim pogonima iz fabrike i opcionim pogonom na sve točkove koji može dodatno da se uključi jeste kao poručen za celogodišnju primenu u opštinama.

logo

FUSO CANTER ZA KOMUNALNU PRIMENU.

  • VRHUNSKIH 5.

    • IZUZETNA MNOGOSTRANOST. Gledano sa opšte ekonomske tačke gledišta čini Canter veoma interesantnim konceptom vozila za opštine.
    • TRI VARIJANTE KABINE. Canter je, u zavisnosti od tonaže, raspoloživ sa standardnom komfornom kabinom ili komfornom dvostrukom kabinom i nudi 3 ili, međutim, do 7 adekvatnih mesta za sedenje. Na taj način je unutra toliko prostran koliko je spolja kompaktan.
    • KOMFOR ZA VOZAČA. Kontinuirano podesiv volan Cantera omogućuje individualno prilagođavanje, a sedište sa amortizacijom kompanije Isringhausen koje osim toga može da se dobije sa naslonom za ruke, podešavanjem težine i potporom za lumbalni deo kičme, čak i duže deonice čini prijatnim.
    • MODERNI SISTEMI ASISTENCIJE I BEZBEDNOSTI. Canter zahvaljujući asistenciji za skretanje ili asistenciji za održanje kolovozne trake doprinosi većoj bezbednosti za ostale učesnike u saobraćaju i pruža podršku svom vozaču.
    • VARIJANTA 4X4. Uz pomoć dvostrukih pneumatika i pogona na sva četiri točka koji može dodatno da se uključi Canter po potrebi kombinuje povećanu trakciju i ekonomičnost orijentisanu na potrošnju.
    VRHUNSKIH 5.
  • PRAKTIČNOST.

    • KOMPAKTNE DIMENZIJE. Canter je izrazito okretan i jasno u prednosti na suženim saobraćajnim površinama. Sa samo 10,2 m on kao Canter od 3,5 t sa komfornom pojedinačnom kabinom osim toga raspolaže najmanjim krugom okretanja u svojoj klasi!
    • VITKA VARIJANTA. Sa standardnom kabinom koja je široka samo 1,7 m Canter je idealan za primenu na uzanim putevima ili ulicama i kod uskih prolaza.
    • JEDNOSTAVAN KONCEPT RUKOVANJA. Sve funkcije u cockpitu Cantera podrazumevaju se same po sebi čak i za vozače koji se menjaju.
    • LAKO MANEVRISANJE. Dopušta se Canteru zahvaljujući opcionom DUONIC® 2.0 prenosniku sa dvostrukom spojnicom sa funkcijom sporohodne brzine (miljenje).
    • BEZ NJUŠKE. Kao kamion sa kabinom iznad motora Canter se stara za pregled i njegovo pljosnato vetrobransko staklo i prostrani bočni prozori omogućuju veoma dobar panoramski vidik.
    PRAKTIČNOST.
  • ROBUSNOST.

    • ČELIČNI OKVIR U OBLIKU MERDEVINA OD C-PROFILA. Zahvaljujući svojoj robusnoj izvedbi Canter je dorastao svim komunalnim zahtevima.
    • VELIKA NOSIVOST ŠASIJE. Canter 7,5 t nudi gotovo 5 t i Canter 8,55 t oko 6 t.
    • DO 3,5 T VUČNOG OPTEREĆENJA. Canter takođe sme da vuče teške prikolice.
    ROBUSNOST.
  • VARIJABILNOST.

    • RAZLIČITE DUŽINE OKVIRA. Omogućuju Canteru, u zavisnosti od tonaže, dužine konstrukcije do 7,2 m. Osim toga on kao Canter od 3,5 t pri međuosovinskom razmaku od 3.850 mm, sa 5,7 m nudi najdužu konstrukciju u svom segmentu.
    • ŠEST MEĐUOSOVINSKIH RAZMAKA. Pružaju Canteru veliku varijabilnost.
    VARIJABILNOST.
  • JEDNOSTAVNOST KONSTRUKCIJE.

    • FUSO FABRIČKE KONSTRUKCIJE. Opcije za Canter sa kiperom i dostavnim vozilom u različitim izvedbama nude uskoro raspoložive kompletne pakete za koje povrh toga postoji garancija od 36 meseci do 100.000 km, koja uključuje konstrukciju.
    • PO ŽELJI. Zahvaljujući bliskoj saradnji kompanije FUSO sa svim uobičajenim proizvođačima, Canter alternativno može da se kombinuje sa skoro svakom markom konstrukcije.
    • IDEALNO NOSEĆE VOZILO. Podrazumeva se, Canter je isto tako namenjen za konstrukciju kranova za utovar.
    • APSOLUTNA FLEKSIBILNOST KONSTRUKCIJE. Canter nudi uz pomoć svojih opcionih, fabrički raspoloživih sekundarnih pogona i portom od 24 V.
    • SPREMAN ZA PRIMENU TOKOM CELE GODINE. Canter je fleksibilno osnovno vozilo kod kojeg su u suštini uvek uključene velika jednostavnost konstrukcije za izmenljive konstrukcije, nadogradnje preko komunalne ploče ili konfiguracija kao rol kiper.
    JEDNOSTAVNA KONTRUKCIJA.
  • EFIKASNO.

    • SNAŽNI MOTORI OD 3 L. U zavisnosti od tonaže raspoloživi za Canter u tri različite kategorije snage. Svi motori ispunjavaju normu EURO VI (stepen E) izuzetno su štedljivi.
    • FUNKCIJA START-STOP. Komforna, štedi gorivi i serijski kod svih Canter motora.
    EFIKASNO.
  • KOMFORNO.

    • VEŠANJE NA POJEDNINAČNOM TOČKU. Uz visok stepen komfora ogibljenja u Canteru od 3,5 t se stara za bezbedan i dinamičan osećaj u vožnji.
    • NISKA IVICA ZA UTOVAR. Uz pomoć Cantera je utovar i istovar sasvim jednostavan.
    • MUDRO OSMIŠLJENE MOGUĆNOSTI ODLAGANJA. U Canteru na dohvat ruke mogu da se smeste radne rukavice, šlemovi i drugi predmeti.
    • MALO BUKE. Nova izolacija kabine Canter koja prigušuje šumove stara se za jedan od najtiših unutrašnjoj prostora u svojoj klasi.
    • PRIJATNA TEMPERATURA U UNUTRAŠNJEM PROSTORU. Canter je za svako godišnje doba nudi uz izbor između automatske klime ili manuelnog klima uređaja. Za dvostruku kabinu postoji dodatna ventilacija kojom se zasebno upravlja.
    KOMFORNO.
  • BEZBEDNO.

    • FUNKCIJA AUTOLIGHT. Canter za vozača serijski preuzima automatsko uključivanje svetla za vožnju.
    • 30 % SVETLIJE. Nova, opciono raspoloživa LED glavna svetla Cantera staraju se za još bolji vidik i vidljivost u odnosu na konvencionalna halogena glavna svetla.
    • UPOZORENJE ZA SIGURNOSNI POJAS. Canter identifikuje da li su vezani svi pojasevi na svim zauzetim mestima za sedenje i daje akustične upozoravajuće signale, ako to nije slučaj.
    BEZBEDNO.
  • JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.

    • REZERVOAR ZA ADBLUE. U Canteru sada još veći i sasvim jednostavno i brzo može da se napuni uz pomoć pištolja za punjenje na pumpama za točenje goriva.
    • IDEALAN PRISTUP. Zahvaljujući dobro pristupačnim tačkama za održavanje redovno održavanje Cantera ne predstavlja problem, a njegova kabina koja može da se nakrene olakšava veće radove održavanja.
    JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.
  • VRHUNSKIH 5.

    • IZUZETNA MNOGOSTRANOST. Gledano sa opšte ekonomske tačke gledišta čini Canter veoma interesantnim konceptom vozila za opštine.
    • TRI VARIJANTE KABINE. Canter je, u zavisnosti od tonaže, raspoloživ sa standardnom komfornom kabinom ili komfornom dvostrukom kabinom i nudi 3 ili, međutim, do 7 adekvatnih mesta za sedenje. Na taj način je unutra toliko prostran koliko je spolja kompaktan.
    • KOMFOR ZA VOZAČA. Kontinuirano podesiv volan Cantera omogućuje individualno prilagođavanje, a sedište sa amortizacijom kompanije Isringhausen koje osim toga može da se dobije sa naslonom za ruke, podešavanjem težine i potporom za lumbalni deo kičme, čak i duže deonice čini prijatnim.
    • MODERNI SISTEMI ASISTENCIJE I BEZBEDNOSTI. Canter zahvaljujući asistenciji za skretanje ili asistenciji za održanje kolovozne trake doprinosi većoj bezbednosti za ostale učesnike u saobraćaju i pruža podršku svom vozaču.
    • VARIJANTA 4X4. Uz pomoć dvostrukih pneumatika i pogona na sva četiri točka koji može dodatno da se uključi Canter po potrebi kombinuje povećanu trakciju i ekonomičnost orijentisanu na potrošnju.
    VRHUNSKIH 5.
  • PRAKTIČNOST.

    • KOMPAKTNE DIMENZIJE. Canter je izrazito okretan i jasno u prednosti na suženim saobraćajnim površinama. Sa samo 10,2 m on kao Canter od 3,5 t sa komfornom pojedinačnom kabinom osim toga raspolaže najmanjim krugom okretanja u svojoj klasi!
    • VITKA VARIJANTA. Sa standardnom kabinom koja je široka samo 1,7 m Canter je idealan za primenu na uzanim putevima ili ulicama i kod uskih prolaza.
    • JEDNOSTAVAN KONCEPT RUKOVANJA. Sve funkcije u cockpitu Cantera podrazumevaju se same po sebi čak i za vozače koji se menjaju.
    • LAKO MANEVRISANJE. Dopušta se Canteru zahvaljujući opcionom DUONIC® 2.0 prenosniku sa dvostrukom spojnicom sa funkcijom sporohodne brzine (miljenje).
    • BEZ NJUŠKE. Kao kamion sa kabinom iznad motora Canter se stara za pregled i njegovo pljosnato vetrobransko staklo i prostrani bočni prozori omogućuju veoma dobar panoramski vidik.
    PRAKTIČNOST.
  • ROBUSNOST.

    • ČELIČNI OKVIR U OBLIKU MERDEVINA OD C-PROFILA. Zahvaljujući svojoj robusnoj izvedbi Canter je dorastao svim komunalnim zahtevima.
    • VELIKA NOSIVOST ŠASIJE. Canter 7,5 t nudi gotovo 5 t i Canter 8,55 t oko 6 t.
    • DO 3,5 T VUČNOG OPTEREĆENJA. Canter takođe sme da vuče teške prikolice.
    ROBUSNOST.
  • VARIJABILNOST.

    • RAZLIČITE DUŽINE OKVIRA. Omogućuju Canteru, u zavisnosti od tonaže, dužine konstrukcije do 7,2 m. Osim toga on kao Canter od 3,5 t pri međuosovinskom razmaku od 3.850 mm, sa 5,7 m nudi najdužu konstrukciju u svom segmentu.
    • ŠEST MEĐUOSOVINSKIH RAZMAKA. Pružaju Canteru veliku varijabilnost.
    VARIJABILNOST.
  • JEDNOSTAVNOST KONSTRUKCIJE.

    • FUSO FABRIČKE KONSTRUKCIJE. Opcije za Canter sa kiperom i dostavnim vozilom u različitim izvedbama nude uskoro raspoložive kompletne pakete za koje povrh toga postoji garancija od 36 meseci do 100.000 km, koja uključuje konstrukciju.
    • PO ŽELJI. Zahvaljujući bliskoj saradnji kompanije FUSO sa svim uobičajenim proizvođačima, Canter alternativno može da se kombinuje sa skoro svakom markom konstrukcije.
    • IDEALNO NOSEĆE VOZILO. Podrazumeva se, Canter je isto tako namenjen za konstrukciju kranova za utovar.
    • APSOLUTNA FLEKSIBILNOST KONSTRUKCIJE. Canter nudi uz pomoć svojih opcionih, fabrički raspoloživih sekundarnih pogona i portom od 24 V.
    • SPREMAN ZA PRIMENU TOKOM CELE GODINE. Canter je fleksibilno osnovno vozilo kod kojeg su u suštini uvek uključene velika jednostavnost konstrukcije za izmenljive konstrukcije, nadogradnje preko komunalne ploče ili konfiguracija kao rol kiper.
    JEDNOSTAVNA KONTRUKCIJA.
  • EFIKASNO.

    • SNAŽNI MOTORI OD 3 L. U zavisnosti od tonaže raspoloživi za Canter u tri različite kategorije snage. Svi motori ispunjavaju normu EURO VI (stepen E) izuzetno su štedljivi.
    • FUNKCIJA START-STOP. Komforna, štedi gorivi i serijski kod svih Canter motora.
    EFIKASNO.
  • KOMFORNO.

    • VEŠANJE NA POJEDNINAČNOM TOČKU. Uz visok stepen komfora ogibljenja u Canteru od 3,5 t se stara za bezbedan i dinamičan osećaj u vožnji.
    • NISKA IVICA ZA UTOVAR. Uz pomoć Cantera je utovar i istovar sasvim jednostavan.
    • MUDRO OSMIŠLJENE MOGUĆNOSTI ODLAGANJA. U Canteru na dohvat ruke mogu da se smeste radne rukavice, šlemovi i drugi predmeti.
    • MALO BUKE. Nova izolacija kabine Canter koja prigušuje šumove stara se za jedan od najtiših unutrašnjoj prostora u svojoj klasi.
    • PRIJATNA TEMPERATURA U UNUTRAŠNJEM PROSTORU. Canter je za svako godišnje doba nudi uz izbor između automatske klime ili manuelnog klima uređaja. Za dvostruku kabinu postoji dodatna ventilacija kojom se zasebno upravlja.
    KOMFORNO.
  • BEZBEDNO.

    • FUNKCIJA AUTOLIGHT. Canter za vozača serijski preuzima automatsko uključivanje svetla za vožnju.
    • 30 % SVETLIJE. Nova, opciono raspoloživa LED glavna svetla Cantera staraju se za još bolji vidik i vidljivost u odnosu na konvencionalna halogena glavna svetla.
    • UPOZORENJE ZA SIGURNOSNI POJAS. Canter identifikuje da li su vezani svi pojasevi na svim zauzetim mestima za sedenje i daje akustične upozoravajuće signale, ako to nije slučaj.
    BEZBEDNO.
  • JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.

    • REZERVOAR ZA ADBLUE. U Canteru sada još veći i sasvim jednostavno i brzo može da se napuni uz pomoć pištolja za punjenje na pumpama za točenje goriva.
    • IDEALAN PRISTUP. Zahvaljujući dobro pristupačnim tačkama za održavanje redovno održavanje Cantera ne predstavlja problem, a njegova kabina koja može da se nakrene olakšava veće radove održavanja.
    JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.

SOLIDNA OSNOVA.
JEDNOSTAVNOST KONSTRUKCIJE CANTERA.

Kao varijabilna šasija sa šest različitih međuosovinskih razmaka FUSO Canter je idealna baza za skoro svaku konstrukciju. Njen robustan okvir u obliku merdevina od čelika zahvaljujući izvedbi kao C-profil nudi posebno veliku nosivost. Detaljna slika perforacije okvira čini ga izrazito jednostavnim za konstrukciju i FUSO blisko sarađuje sa svim afirmisanim proizvođačima konstrukcija. Povrh toga posebno brzu raspoloživost nude Canter fabričke konstrukcije za dostavno vozilo i kiper.

PRVA ADRESA.
CANTER MREŽA TRGOVACA I RADIONICA.

FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Truck AG i raspoloživ je u 32 evropske zemlje.
Širom Evrope preko 800 uporišta Mercedes-Benz servisne mreže pomoću savetovanja, prodaje, održavanja i popravke nude sve usluge vezano za Canter u najvišem stepenu kvaliteta.

LEPI IZGLEDI.
CANTER U SLIKAMA.

OSTALE INFORMACIJE. VIŠE OD CANTERA.