Žao nam je. Nismo ništa pronašli.

  • PRAKTIČNO I FLEKSIBILNO.
    FUSO CANTER U HORTIKULTURI I PEJZAŽNOJ ARHITEKTURI.

    Mnogo usluga iz jednog izvora pružaju svi koji su zaposleni u sektoru hortikulture i pejzažna arhitekture. Planiranje, oblikovanje i negovanje lepog zelenila punog života u obliku bašti ili parkova je njihov poseban talenat. Međutim, za to najpre na mesto sadnje mora da se dopremi tuce golemih hortenzija i odgovarajuća kisela zemlja. Osim granitnih ploča za put kroz baštu i za postavljenje bazena isto tako je još potreban i mini bager. Tom prilikom bi se zapravo najbolje mogla povesti cela ekipa.

    Kada je transport materijala vrlo važan sastavni deo, ali nije stvaran posao, onda je potrebno ekonomski sasvim posebno efikasno i fleksibilno vozilo. U idealnom slučaju pomoću dostavnog vozila ili konstrukcije kipera i kuke za prikolicu ne dovozi pouzdano samo svaki tovar na odredište, nego po potrebi, zahvaljujući dvostrukoj kabini čak i ceo radni tim.

    Za FUSO Canter nema problema – jer kao lagani kamion sa fabričkim konstrukcijama koje su odmah spremne za primenu i različitim varijantama kabina kao poručen je za hortikulturu i pejzažnu arhitekturu.

logo

FUSO CANTER ZA HORTIKULTURU I PEJZAŽNU ARHITEKTURU.

  • VRHUNSKIH 5.

    • TRI VARIJANTE KABINE. U zavisnosti od tonaže Canter je raspoloživ sa standardnom komfornom kabinom ili komfornom dvostrukom kabinom i nudi 3 ili, međutim, do 7 adekvatnih mesta za sedenje.
    • DO 3,5 T VUČNOG OPTEREĆENJA. Canter takođe sme da vuče teške prikolice.
    • ČELIČNI OKVIR U OBLIKU MERDEVINA OD C-PROFILA. Zahvaljujući svojoj robusnoj izvedbi Canter učestvuje u skoro svakom zadatku transporta u hortikulturi i pejzažnoj arhitekturi.
    • IDEALNO NOSEĆE VOZILO. Podrazumeva se, Canter je namenjen za konstrukciju kranova za utovar i zato je takođe interesantna opcija za ostale zanate, kao što su na primer kamenoresci.
    • VEŠANJE NA POJEDNINAČNOM TOČKU. Uz visok stepen komfora ogibljenja u Canteru od 3,5 t se stara za bezbedan i dinamičan osećaj u vožnji.
    VRHUNSKIH 5.
  • PRAKTIČNOST.

    • NAJMANJI KRUG OKRETANJA. Kod Cantera od 3,5 t, sa komfornom pojedinačnom kabinom, sa samo 10,2 m prečnika u svojoj klasi nenadmašno kompaktan i čini ga veoma okretnim i agilnim.
    • LAKO MANEVRISANJE. Dopušta se Canteru zahvaljujući opcionom DUONIC® 2.0 prenosniku sa dvostrukom spojnicom sa funkcijom sporohodne brzine (miljenje).
    • VOZAČKA DOZVOLA ZA PUTNIČKI AUTOMOBIL. Canter do 3,5 tona dozvoljene ukupne težine sme da se vozi sa vozačkom dozvolom B kategorije.
    • NISKA IVICA ZA UTOVAR. Uz pomoć Cantera je utovar i istovar sasvim jednostavan.
    • UZANA VARIJANTA. Sa standardnom kabinom koja je široka samo 1,7 m Canter može da poentira na putevima na parkingu, uzanim ulicama i kod uzanih prolaza.
    PRAKTIČNOST.
  • VARIJABILNOST.

    • DUŽINA KONSTRUKCIJE DO 7,2 M. Canter to omogućuje, u zavisnosti od tonaže, zahvaljujući različitim dužinama okvira. Osim toga on kao Canter od 3,5 t pri međuosovinskom razmaku od 3.850 mm, sa 5,7 m nudi najdužu konstrukciju u svom segmentu.
    • ŠEST MEĐUOSOVINSKIH RAZMAKA. Pružaju Canteru veliku varijabilnost
    VARIJABILNOST.
  • ROBUSNOST.

    • VELIKA NOSIVOST ŠASIJE. Skoro 5 tona kod Cantera od 7,5 t i oko 6 tona kod Cantera od 8,55 t čine osnovu za impresivno korisno opterećenje.
    • VARIJANTA 4X4. Uz pomoć dvostrukih pneumatika i pogona na sva četiri točka koji može dodatno da se uključi Canter po potrebi kombinuje povećanu trakciju i ekonomičnost orijentisanu na potrošnju.
    ROBUSNOST.
  • JEDNOSTAVNOST KONSTRUKCIJE.

    • FUSO FABRIČKE KONSTRUKCIJE. Opcije za Canter sa kiperom i dostavnim vozilom u različitim izvedbama nude brzo isporučivi kompletan paket uključujući garanciju.
    • PO ŽELJI. Zahvaljujući bliskoj saradnji kompanije FUSO sa svim uobičajenim Canter alternativno može da opremi skoro svakom markom konstrukcije.
    • APSOLUTNA FLEKSIBILNOST KONSTRUKCIJE. Canter nudi uz pomoć svojih opcionih, fabrički raspoloživih sekundarnih pogona i portom od 24 V.
    JEDNOSTAVNA KONTRUKCIJA.
  • EFIKASNO.

    • SNAŽNI MOTORI OD 3 L. U zavisnosti od tonaže raspoloživi za Canter u tri različite kategorije snage. Svi motori su štedljivi i ispunjavaju normu EURO VI (stepen E).
    • FUNKCIJA START-STOP. Komforna, štedi gorivi i serijski kod svih Canter motora.
    EFIKASNO.
  • KOMFORNO.

    • VEOMA DOBAR PANORAMSKI VIDIK. Omogućuje Canter u svim situacijama vožnje zahvaljujući svom pljosnatom vetrobranskom staklu i prostranim bočnim prozorima.
    • KONTINUIRANO PODESIV. Volan Cantera prilagođava se visini vozača.
    • MUDRO OSMIŠLJENE MOGUĆNOSTI ODLAGANJA. Nude se u Canteru za smeštaj radnih rukavica i sličnih stvari.
    • PRIJATNA TEMPERATURA U UNUTRAŠNJEM PROSTORU. Canter se stara za to, svejedno da li po vrelini ili hladnoći, može da se bira između automatske klime ili manuelnog klima uređaja. Za dvostruku kabinu postoji dodatna ventilacija kojom se zasebno upravlja.
    KOMFORNO.
  • BEZBEDNO.

    • MODERNI SISTEMI ASISTENCIJE I BEZBEDNOSTI. Canter sa funkcijama kao što su asistencija za skretanje ili asistencija za održanje kolovozne trake doprinosi većoj bezbednosti za ostale učesnike u saobraćaju.
    • FUNKCIJA AUTOLIGHT. Canter za vozača serijski preuzima automatsko uključivanje svetla za vožnju.
    • UPOZORENJE ZA SIGURNOSNI POJAS. Da li su vezani svi pojasevi na zauzetim mestima za sedenje, identifikuje Canter i javlja akustičnom napomenom, ako nisu.
    BEZBEDNO.
  • JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.

    • DOBAR PRISTUP. Redovno održavanje pojednostavljuje Canter zahvaljujući tačkama za održavanje koje su pristupačne bez problema, a ukoliko su neophodni veći radovi, kabina može lako da se nakrene.
    JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.
  • VRHUNSKIH 5.

    • TRI VARIJANTE KABINE. U zavisnosti od tonaže Canter je raspoloživ sa standardnom komfornom kabinom ili komfornom dvostrukom kabinom i nudi 3 ili, međutim, do 7 adekvatnih mesta za sedenje.
    • DO 3,5 T VUČNOG OPTEREĆENJA. Canter takođe sme da vuče teške prikolice.
    • ČELIČNI OKVIR U OBLIKU MERDEVINA OD C-PROFILA. Zahvaljujući svojoj robusnoj izvedbi Canter učestvuje u skoro svakom zadatku transporta u hortikulturi i pejzažnoj arhitekturi.
    • IDEALNO NOSEĆE VOZILO. Podrazumeva se, Canter je namenjen za konstrukciju kranova za utovar i zato je takođe interesantna opcija za ostale zanate, kao što su na primer kamenoresci.
    • VEŠANJE NA POJEDNINAČNOM TOČKU. Uz visok stepen komfora ogibljenja u Canteru od 3,5 t se stara za bezbedan i dinamičan osećaj u vožnji.
    VRHUNSKIH 5.
  • PRAKTIČNOST.

    • NAJMANJI KRUG OKRETANJA. Kod Cantera od 3,5 t, sa komfornom pojedinačnom kabinom, sa samo 10,2 m prečnika u svojoj klasi nenadmašno kompaktan i čini ga veoma okretnim i agilnim.
    • LAKO MANEVRISANJE. Dopušta se Canteru zahvaljujući opcionom DUONIC® 2.0 prenosniku sa dvostrukom spojnicom sa funkcijom sporohodne brzine (miljenje).
    • VOZAČKA DOZVOLA ZA PUTNIČKI AUTOMOBIL. Canter do 3,5 tona dozvoljene ukupne težine sme da se vozi sa vozačkom dozvolom B kategorije.
    • NISKA IVICA ZA UTOVAR. Uz pomoć Cantera je utovar i istovar sasvim jednostavan.
    • UZANA VARIJANTA. Sa standardnom kabinom koja je široka samo 1,7 m Canter može da poentira na putevima na parkingu, uzanim ulicama i kod uzanih prolaza.
    PRAKTIČNOST.
  • VARIJABILNOST.

    • DUŽINA KONSTRUKCIJE DO 7,2 M. Canter to omogućuje, u zavisnosti od tonaže, zahvaljujući različitim dužinama okvira. Osim toga on kao Canter od 3,5 t pri međuosovinskom razmaku od 3.850 mm, sa 5,7 m nudi najdužu konstrukciju u svom segmentu.
    • ŠEST MEĐUOSOVINSKIH RAZMAKA. Pružaju Canteru veliku varijabilnost
    VARIJABILNOST.
  • ROBUSNOST.

    • VELIKA NOSIVOST ŠASIJE. Skoro 5 tona kod Cantera od 7,5 t i oko 6 tona kod Cantera od 8,55 t čine osnovu za impresivno korisno opterećenje.
    • VARIJANTA 4X4. Uz pomoć dvostrukih pneumatika i pogona na sva četiri točka koji može dodatno da se uključi Canter po potrebi kombinuje povećanu trakciju i ekonomičnost orijentisanu na potrošnju.
    ROBUSNOST.
  • JEDNOSTAVNOST KONSTRUKCIJE.

    • FUSO FABRIČKE KONSTRUKCIJE. Opcije za Canter sa kiperom i dostavnim vozilom u različitim izvedbama nude brzo isporučivi kompletan paket uključujući garanciju.
    • PO ŽELJI. Zahvaljujući bliskoj saradnji kompanije FUSO sa svim uobičajenim Canter alternativno može da opremi skoro svakom markom konstrukcije.
    • APSOLUTNA FLEKSIBILNOST KONSTRUKCIJE. Canter nudi uz pomoć svojih opcionih, fabrički raspoloživih sekundarnih pogona i portom od 24 V.
    JEDNOSTAVNA KONTRUKCIJA.
  • EFIKASNO.

    • SNAŽNI MOTORI OD 3 L. U zavisnosti od tonaže raspoloživi za Canter u tri različite kategorije snage. Svi motori su štedljivi i ispunjavaju normu EURO VI (stepen E).
    • FUNKCIJA START-STOP. Komforna, štedi gorivi i serijski kod svih Canter motora.
    EFIKASNO.
  • KOMFORNO.

    • VEOMA DOBAR PANORAMSKI VIDIK. Omogućuje Canter u svim situacijama vožnje zahvaljujući svom pljosnatom vetrobranskom staklu i prostranim bočnim prozorima.
    • KONTINUIRANO PODESIV. Volan Cantera prilagođava se visini vozača.
    • MUDRO OSMIŠLJENE MOGUĆNOSTI ODLAGANJA. Nude se u Canteru za smeštaj radnih rukavica i sličnih stvari.
    • PRIJATNA TEMPERATURA U UNUTRAŠNJEM PROSTORU. Canter se stara za to, svejedno da li po vrelini ili hladnoći, može da se bira između automatske klime ili manuelnog klima uređaja. Za dvostruku kabinu postoji dodatna ventilacija kojom se zasebno upravlja.
    KOMFORNO.
  • BEZBEDNO.

    • MODERNI SISTEMI ASISTENCIJE I BEZBEDNOSTI. Canter sa funkcijama kao što su asistencija za skretanje ili asistencija za održanje kolovozne trake doprinosi većoj bezbednosti za ostale učesnike u saobraćaju.
    • FUNKCIJA AUTOLIGHT. Canter za vozača serijski preuzima automatsko uključivanje svetla za vožnju.
    • UPOZORENJE ZA SIGURNOSNI POJAS. Da li su vezani svi pojasevi na zauzetim mestima za sedenje, identifikuje Canter i javlja akustičnom napomenom, ako nisu.
    BEZBEDNO.
  • JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.

    • DOBAR PRISTUP. Redovno održavanje pojednostavljuje Canter zahvaljujući tačkama za održavanje koje su pristupačne bez problema, a ukoliko su neophodni veći radovi, kabina može lako da se nakrene.
    JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.

SOLIDNA OSNOVA.
JEDNOSTAVNOST KONSTRUKCIJE CANTERA.

Kao varijabilna šasija sa šest različitih međuosovinskih razmaka FUSO Canter je idealna baza za skoro svaku konstrukciju. Njen robustan okvir u obliku merdevina od čelika zahvaljujući izvedbi kao C-profil nudi posebno veliku nosivost. Detaljna slika perforacije okvira čini ga izrazito jednostavnim za konstrukciju i FUSO blisko sarađuje sa svim afirmisanim proizvođačima konstrukcija. Povrh toga posebno brzu raspoloživost nude Canter fabričke konstrukcije za dostavno vozilo i kiper.

PRVA ADRESA.
CANTER MREŽA TRGOVACA I RADIONICA.

FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Truck AG i raspoloživ je u 32 evropske zemlje.
Širom Evrope preko 800 uporišta Mercedes-Benz servisne mreže pomoću savetovanja, prodaje, održavanja i popravke nude sve usluge vezano za Canter u najvišem stepenu kvaliteta.

LEPI IZGLEDI.
CANTER U SLIKAMA.

OSTALE INFORMACIJE. VIŠE OD CANTERA.