Žao nam je. Nismo ništa pronašli.

  • AGILNO I KOMFORNO.
    FUSO CANTER U DISTRIBUTIVNOM SAOBRAĆAJU.

    Ulazak u centar vreve je „Daily Business“ svih onih koji voze poslednju milju i svojim se poslom staraju da sve funkcioniše: paketi pošiljki moraju da stignu do poručioca, duboko zamrznute namirnice do kuhinje u kantini, sanduci piva do kafića u starom gradu i do instalatera sav materijal sa popravku puknute cevi na 4. spratu.

    Svejedno da li u distributivnom saobraćaju sa komadnom robom, kao rashladni transport, u logistici pića ili kod zanatskih delatnosti – isporuka i usluga u gradu i u urbanom okruženju danas znači uvek raspoloživo, uvek sveže, uvek brzo. Pri tome su ulice najčešće pune i zone za zaustavljanje i mogućnosti za ranžiranje su često oskudne.

    Za FUSO Canter nema problema. Opremljen lakom konstrukcijom u obliku sanduka, konstrukcijom hladnjače, konstrukcijom u obliku sanduka sa podiznom platformom za utovar, Curtain-Sider-om ili konstrukcijom sa ceradom, pouzdano ulazi u vrevu – jer je kao kompaktni, okretni i komforni laki kamion sa praktičnom opremom kao poručen za logistiku u gradu.

logo

FUSO CANTER ZA DISTRIBUTIVNI SAOBRAĆAJ.

  • VRHUNSKIH 5.

    • KOMPAKTNE DIMENZIJE. Uz Canter na putu skoro svuda – čak i u uslovima gustog saobraćaja. Canter od 3,5 t sa komfornom pojedinačnom kabinom sa 10,2 m nudi najmanji krug okretanja u svojoj klasi!
    • VELIKA ŠIRINA PROLAZA. Pogodan dizajn unutrašnjeg prostora Cantera omogućuje da se čak i na ulicama sa gustim saobraćajem bezbedno i jednostavno izađe na strani suvozača.
    • MODERNI SISTEMI ASISTENCIJE I BEZBEDNOSTI. Canter zahvaljujući asistenciji za skretanje ili asistenciji za održanje kolovozne trake doprinosi većoj bezbednosti za ostale učesnike u saobraćaju.
    • VELIKA ZAPREMINA UTOVARA. U zavisnosti od konstrukcije Canter nudi do 15 adekvatnih mesta za postavljanje paleta.
    • LOKALNO BEZ EMISIJE. Potpuno električni FUSO eCanter je održiva alternativa za distribuciju u ekološkim zonama nulte emisije.
    VRHUNSKIH 5.
  • PRAKTIČNOST.

    • BEZ NJUŠKE. Kao kamion sa kabinom iznad motora Canter se stara za pregled i može fascinirajuće jednostavno da se manevriše. Pljosnato vetrobransko zaštitno staklo i prostrani bočni prozori omogućuju veoma dobar panoramski vidik.
    • JEDNOSTAVAN ULAZ. Pomoću samo jednog niskog stepenika Canter je veoma pogodan za česte ulaske i izlaske.
    • DUONIC® 2.0. Prenosnik sa dvostrukom spojnicom za Canter rasterećuje vozača prilikom čestih zaustavljanja i polazaka u gradskom saobraćaju stani-kreni, zahvaljujući funkciji sporohodne brzine olakšava ranžiranje i na deonici se opcioni tempomat stara za rasterećenu vožnju.
    • NISKA IVICA ZA UTOVAR. Uz pomoć Cantera je utovar i istovar sasvim jednostavan.
    PRAKTIČNOST.
  • KOMFORNO.

    • ENTERIJER PRILAGOĐEN VOZAČU. Kontinuirano podesiv volan Cantera omogućuje individualno prilagođavanje, a sedište sa amortizacijom kompanije Isringhausen koje osim toga može da se dobije sa naslonom za ruke, podešavanjem težine i potporom za lumbalni deo kičme, čak i duže deonice čini prijatnim.
    • MALO BUKE. Nova izolacija kabine Canter koja prigušuje šumove stara se za jedan od najtiših unutrašnjoj prostora u svojoj klasi.
    • MUDRO OSMIŠLJENE MOGUĆNOSTI ODLAGANJA. Tovarni papiri, kutija za sendvič sa puterom i još mnogo toga treba smisleno i praktično da se odloži u Canteru.
    • HLADNA GLAVA. U Canteru se uvek lako čuva, zahvaljujući izboru između automatske klime i manuelnog klima uređaja.
    KOMFORNO.
  • BEZBEDNO.

    • FUNKCIJA AUTOLIGHT. Canter serijski preuzima automatsko uključivanje svetla za vožnju.
    • 30 % SVETLIJE. Nova, opciono raspoloživa LED glavna svetla Cantera staraju se za još bolji vidik i vidljivost u odnosu na konvencionalna halogena glavna svetla.
    • UPOZORENJE ZA SIGURNOSNI POJAS. Canter identifikuje da li su vezani svi pojasevi na svim zauzetim mestima za sedenje i daje akustične upozoravajuće signale, ako nisu.
    BEZBEDNO.
  • VARIJABILNOST.

    • DUŽINA KONSTRUKCIJE DO 7,2 M. Canter to omogućuje, u zavisnosti od tonaže, zahvaljujući različitim dužinama okvira. Osim toga on kao Canter od 3,5 t pri međuosovinskom razmaku od 3.850 mm, sa 5,7 m nudi najdužu konstrukciju u svom segmentu.
    • VELIKA NOSIVOST ŠASIJE. Canter od 7,5 t poentira sa gotovo 5 t i Canter od 8,55 t sa oko 6 t.
    • POSEBNO JEDNOSTAVAN ZA KONSTRUKCIJU. Jeste Canter zahvaljujući detaljnoj slici perforacije robusnog čeličnog okvira u obliku merdevina od C-profila.
    VARIJABILNOST.
  • EFIKASNO.

    • SNAŽNI MOTORI OD 3 L. U zavisnosti od tonaže raspoloživi za Canter u tri različite kategorije snage. Svi motori ispunjavaju normu EURO VI (stepen E).
    • FUNKCIJA START-STOP. Komforna, štedi gorivi i serijski kod svih Canter motora.
    EFIKASNO.
  • JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.

    • REZERVOAR ZA ADBLUE. U Canteru sada još veći i sasvim jednostavno može da se napuni uz pomoć pištolja za punjenje na pumpama za točenje goriva.
    • IDEALAN PRISTUP. Zahvaljujući dobro pristupačnim tačkama za održavanje redovno održavanje Cantera ne predstavlja problem, a njegova kabina koja može da se nakrene olakšava veće radove održavanja.
    JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.
  • VRHUNSKIH 5.

    • KOMPAKTNE DIMENZIJE. Uz Canter na putu skoro svuda – čak i u uslovima gustog saobraćaja. Canter od 3,5 t sa komfornom pojedinačnom kabinom sa 10,2 m nudi najmanji krug okretanja u svojoj klasi!
    • VELIKA ŠIRINA PROLAZA. Pogodan dizajn unutrašnjeg prostora Cantera omogućuje da se čak i na ulicama sa gustim saobraćajem bezbedno i jednostavno izađe na strani suvozača.
    • MODERNI SISTEMI ASISTENCIJE I BEZBEDNOSTI. Canter zahvaljujući asistenciji za skretanje ili asistenciji za održanje kolovozne trake doprinosi većoj bezbednosti za ostale učesnike u saobraćaju.
    • VELIKA ZAPREMINA UTOVARA. U zavisnosti od konstrukcije Canter nudi do 15 adekvatnih mesta za postavljanje paleta.
    • LOKALNO BEZ EMISIJE. Potpuno električni FUSO eCanter je održiva alternativa za distribuciju u ekološkim zonama nulte emisije.
    VRHUNSKIH 5.
  • PRAKTIČNOST.

    • BEZ NJUŠKE. Kao kamion sa kabinom iznad motora Canter se stara za pregled i može fascinirajuće jednostavno da se manevriše. Pljosnato vetrobransko zaštitno staklo i prostrani bočni prozori omogućuju veoma dobar panoramski vidik.
    • JEDNOSTAVAN ULAZ. Pomoću samo jednog niskog stepenika Canter je veoma pogodan za česte ulaske i izlaske.
    • DUONIC® 2.0. Prenosnik sa dvostrukom spojnicom za Canter rasterećuje vozača prilikom čestih zaustavljanja i polazaka u gradskom saobraćaju stani-kreni, zahvaljujući funkciji sporohodne brzine olakšava ranžiranje i na deonici se opcioni tempomat stara za rasterećenu vožnju.
    • NISKA IVICA ZA UTOVAR. Uz pomoć Cantera je utovar i istovar sasvim jednostavan.
    PRAKTIČNOST.
  • KOMFORNO.

    • ENTERIJER PRILAGOĐEN VOZAČU. Kontinuirano podesiv volan Cantera omogućuje individualno prilagođavanje, a sedište sa amortizacijom kompanije Isringhausen koje osim toga može da se dobije sa naslonom za ruke, podešavanjem težine i potporom za lumbalni deo kičme, čak i duže deonice čini prijatnim.
    • MALO BUKE. Nova izolacija kabine Canter koja prigušuje šumove stara se za jedan od najtiših unutrašnjoj prostora u svojoj klasi.
    • MUDRO OSMIŠLJENE MOGUĆNOSTI ODLAGANJA. Tovarni papiri, kutija za sendvič sa puterom i još mnogo toga treba smisleno i praktično da se odloži u Canteru.
    • HLADNA GLAVA. U Canteru se uvek lako čuva, zahvaljujući izboru između automatske klime i manuelnog klima uređaja.
    KOMFORNO.
  • BEZBEDNO.

    • FUNKCIJA AUTOLIGHT. Canter serijski preuzima automatsko uključivanje svetla za vožnju.
    • 30 % SVETLIJE. Nova, opciono raspoloživa LED glavna svetla Cantera staraju se za još bolji vidik i vidljivost u odnosu na konvencionalna halogena glavna svetla.
    • UPOZORENJE ZA SIGURNOSNI POJAS. Canter identifikuje da li su vezani svi pojasevi na svim zauzetim mestima za sedenje i daje akustične upozoravajuće signale, ako nisu.
    BEZBEDNO.
  • VARIJABILNOST.

    • DUŽINA KONSTRUKCIJE DO 7,2 M. Canter to omogućuje, u zavisnosti od tonaže, zahvaljujući različitim dužinama okvira. Osim toga on kao Canter od 3,5 t pri međuosovinskom razmaku od 3.850 mm, sa 5,7 m nudi najdužu konstrukciju u svom segmentu.
    • VELIKA NOSIVOST ŠASIJE. Canter od 7,5 t poentira sa gotovo 5 t i Canter od 8,55 t sa oko 6 t.
    • POSEBNO JEDNOSTAVAN ZA KONSTRUKCIJU. Jeste Canter zahvaljujući detaljnoj slici perforacije robusnog čeličnog okvira u obliku merdevina od C-profila.
    VARIJABILNOST.
  • EFIKASNO.

    • SNAŽNI MOTORI OD 3 L. U zavisnosti od tonaže raspoloživi za Canter u tri različite kategorije snage. Svi motori ispunjavaju normu EURO VI (stepen E).
    • FUNKCIJA START-STOP. Komforna, štedi gorivi i serijski kod svih Canter motora.
    EFIKASNO.
  • JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.

    • REZERVOAR ZA ADBLUE. U Canteru sada još veći i sasvim jednostavno može da se napuni uz pomoć pištolja za punjenje na pumpama za točenje goriva.
    • IDEALAN PRISTUP. Zahvaljujući dobro pristupačnim tačkama za održavanje redovno održavanje Cantera ne predstavlja problem, a njegova kabina koja može da se nakrene olakšava veće radove održavanja.
    JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.

SOLIDNA OSNOVA.
JEDNOSTAVNOST KONSTRUKCIJE CANTERA.

Kao varijabilna šasija sa šest različitih međuosovinskih razmaka FUSO Canter je idealna baza za skoro svaku konstrukciju. Njen robustan okvir u obliku merdevina od čelika zahvaljujući izvedbi kao C-profil nudi posebno veliku nosivost. Detaljna slika perforacije okvira čini ga izrazito jednostavnim za konstrukciju i FUSO blisko sarađuje sa svim afirmisanim proizvođačima konstrukcija. Povrh toga posebno brzu raspoloživost nude Canter fabričke konstrukcije za dostavno vozilo i kiper.

PRVA ADRESA.
CANTER MREŽA TRGOVACA I RADIONICA.

FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Truck AG i raspoloživ je u 32 evropske zemlje.
Širom Evrope preko 800 uporišta Mercedes-Benz servisne mreže pomoću savetovanja, prodaje, održavanja i popravke nude sve usluge vezano za Canter u najvišem stepenu kvaliteta.

LEPI IZGLEDI.
CANTER U SLIKAMA.

OSTALE INFORMACIJE. VIŠE OD CANTERA.