OSEĆAJ U VOŽNJI I TEHNOLOGIJA USAGLAŠENI SU U FUSO CANTERU
Apropo toga da se FUSO Canter vozi sa prijatnošću skoro kao putnički automobil, Lars Schellheimer češće čuje od svojih zaposlenih, to doduše čak za kamion od 7,5 tona. Opcioni automatski DUONIC® 2.0 prenosnik sa dvostrukom spojnicom sa šest brzina čini vožnju još prijatnijom i lakšom. Uz to dolazi efikasna i ekološka motorizacija koja Canter uvek brzo odvodi sa jednog gradilišta na drugo. U zavisnosti od tonaže mogu da se biraju 130 KS, 150 KS ili 175 KS. Zatvoreni filter za dizel čestice kojem nije potrebno održavanje dopunjuje varijante motora. Automatska regeneracija filtera za čestice funkcioniše pouzdano, što vozači Cantera u kompaniji Schellheimer mogu da potvrde iz vlastitog iskustva.
Kamioni od 7,5 tona u voznom parku kompanije Schellheimer raspolažu komfornom kabinom širine od dva metra. Ko želi da ima još nešto kompaktnije dimenzije, može da konfiguriše svoj Canter u varijantama od 3,5 t i 6 t sa uzanom, samo 1,7 metara širokom pojedinačnom kabinom. Kome ove dve opcije ne odgovaraju, pošto materijal i ekipu najradije prevozi odjednom, njemu će u susret sigurno izaći Canter od 3,5 t ili 7,5 t sa komfornom dvostrukom kabinom sa šest odnosno sedam mesta za sedenje.
FUSO Canter ne izlazi u susret samo po širini, nego i po dužini. Šest međuosovinskih razmaka, u zavisnosti od tonaže, između 2.500 mm i 4.750 mm, nude mnogo mogućnosti za kombinacije. Odgovarajuće konstrukcije u obliku dostavnog vozila i kipera, klasične varijante u hortikulturi i pejzažnoj arhitekturi postoje kao brzo raspoložive direktno iz fabrike. Port od 24 V i sekundarni pogoni za priključak hidrauličnih pumpi ili kompresora isto tako stoje na spisku opcija za Canter. Moguća su i ostala individualna prilagođavanja, na primer sunčana blenda ili praktična kutija za opremu i alat.