FUSO CANTER U SVIM KOMUNALNIM SEKTORIMA KAO KOD KUĆE
Jedan od Cantera vozi Mesud Gök i sa njime na svojim redovnim turama kroz pitoreskni grad na Bodenskom jezeru napravi skoro 10.000 kilometara godišnje u službi gradske čistoće. Kod kamiona od 7,5 tona tipične komunalno narandžaste boje radi se o modelu 7C18 sa konstrukcijom za sakupljanje smeća kompanije Zoeller. Zahvaljujući kompaktnim dimenzijama i okretnosti kamiona za odvoženje smeća Mesud Gök svoj Canter vozi bez problema ne samo kroz, često uzane, ulice starog grada Konstanz, nego i duž promenade na obali jezera. Canter sa svojim velikim korisnim opterećenjem je ovde baš pravi, zaposleni u gradskoj čistoći, barem, samo iza javnih korpi za papir zbrinu oko 450 tona otpada godišnje.
Još jedan FUSO Canter primenjuje se kod održavanja groblja, gde rol kiper od 7,5 t sakuplja zeleni otpad koji nastaje. Grad Konstanz ima glavno groblje kao i pet okružnih grobalja. Zaposleni u sektoru se brinu ukupno o oko 17 hektara takozvane grobljanske površine koja je uređena slično parku i uvek treba da bude u dostojnom stanju za posetioce. Canter, koji je opremljen izuzetno visokom bočnim zidovima za veću zapreminu, idealno je vozilo za brzo odvoženje posle radova kao što je košenje travnjaka, šišanje živice ili uklanjanje lišća.
Treći Canter od 7,5 tona na putu je za TBK odeljenje za održavanje zelenila i hortikulturu i uglavnom vezano za stvar kontrole i nege gradskih drvoreda. Sa 14.900 primeraka mora da se uradi velika količina posla. FUSO Canter i na ovom zadatku može da poentira svojom konstrukcijom s velikim korisnim opterećenjem, međutim lakom i uzanom, jer mnoga stabla stoje na lokacijama u centru grada koje imaju otežan pristup i do njih ne može da se stigne većim kamionom.
Osim toga ovaj Canter sa praktičnom i fleksibilnom konstrukcijom dostavnog vozila isto tako preuzima transporte u okviru TBK sektora rada stolarske radionice, koji se između ostalog brine za servisiranje 72 gradska igrališta. Dva ostala FUSO Cantera se primenjuju u sektoru održavanja ulica. Jedan od njih je ciljano konfigurisan sa dodatno uzanom kabinom za vozača koja je široka samo 1,7 metara, i na taj način je deklarisano specijalno vozilo za radove u najužim uličicama starog grada. Sva vozila su opremljena automatskim Duonic prenosnikom sa dve spojnice i zato su izrazito komforna za vožnju. Zahvaljujući funkciji sporohodne brzine (miljenja) TBK zaposleni bez muke mogu da ranžiraju svoj Canter i asistencija za vožnju uzbrdo je dodatna praktična pomoć u svakodnevnoj primeni.