Žao nam je. Nismo ništa pronašli.

  • PODIGNUT ZELENI PALAC. FUSO CANTER IMPRESIONIRA GALABAU PROFIS KOMPANIJE SCHELLHEIMER GMBH.

KOMPANIJA SCHELLHEIMER GARTEN- UND LANDSCHAFTSBAU GMBH BAŠTE IZ SNOVA SVOJIH KLIJENATA PRETVARA U REALNOST. PROFESIONALCI ZA HORTIKULTURU I PEJZAŽNU ARHITEKTURU ZADATKE TRANSPORTA PRI TOME ZADAJU FUSO CANTERU.

Iza minimalističke skraćenice HorPeArh skriva se sasvim lepa raznovrsna branša. To postaje sasvim jasno najkasnije kada se pogleda portfolio kompanije Schellheimer GmbH iz Wilpoldsrieda u blizini Kempten u Allgäu. Direktor Lars Schellheimer i njegov tim sasvim precizno znaju šta se postiže prilikom planiranja i oblikovanja neke bašte. Poznaju sve vrste biljaka koje mogu da se zamisle, stručnjaci su za njihovu negu i njima ozelenjavaju ne samo bašte ili parkove, već i krovove ili fasade. Popločavanje puteva, zidanje zidova, postavljanje osvetljenja pa čak i pravljenje jezeraca i prirodnih bazena i još mnogo toga takođe je deo ponude.

JEDNOSTAVNO ODRŽAVANJE NAS ODUŠEVLJAVA VEĆ DECENIJAMA. ODLUKA DA SE NA MALOM KAMIONU ISTO TAKO UGRADI KABINA KOJA SE NAKREĆE, PO POM MIŠLJENU JE BILO PIONIRSKI. TU JE NEKO DOBRO RAZMIŠLJAO!
Lars Schellheimer, direktor kompanije Schellheimer GmbH

RAZNOVRSTAN KONCEPT VOZILA ZA RAZNOVRSNE PROFESIONALCE ZA HORTIKULTURU I PEJZAŽNU ARHITEKTURU

Raznovrsnim profesionalcima je zato potreban isto tako raznovrstan koncept vozila za zadatke transporta. Kako odgovara, što je FUSO Canter tu pravi „prirodni talenat“, jer sa idealnom konfiguracijom može da služi za svaku svrhu u primeni u sektoru hortikulture i pejzažne arhitekture. On nudi atraktivan celokupan paket zahvaljujući svom praktičnom dizajnu, velikom kapacitetu utovara, okretnosti, trima učinkovitim varijantama motora, komfornom rukovanju i vožnji slično kao kod putničkog automobila, raznovrsnosti konstrukcionih mogućnosti i vrhunskom servisu. To Canter ekonomski čini veoma interesantnim za branšu u kojoj transport igra važnu ulogu, međutim je istovremeno faktor troška koji mora da se ukalkuliše.

Lars Schellheimer, druga generacija vlasnika koja vodi porodično preduzeće, je već dugo impresioniran FUSO Canterom: „Jednostavno održavanje nas oduševljava već decenijama. Odluka da se malom kamionu isto tako ugradi kabina koja se nakreće, po mom mišljenju je bilo pionirski. Tu je neko dobro razmišljao!“ Prvi kamion od 3,5 tona u voznom parku za sobom je očigledno ostavio postojan utisak. Njegova kabina koja može da se nakreće, onomad se nije podrazumevala kod manjih kamiona, čini mogućim da se bez problema i bez komplikacija dopune motorno ulje i kočiona tečnost.

FUSO CANTER SE PRILAGOĐAVA PROMENLJIVIM ZAHTEVIMA

Danas je na putu šest FUSO Cantera sa trostranom nakretnom konstrukcijom drečave trava zelene boje kompanije Schellheimer GmbH. Na kraju krajeva, ne samo zbog portfolija delatnosti koji tokom godina postaje sve obimniji, koji nude specijalista za hortikulturu i pejzažnu arhitekturu i njegov tim, Lars Schellheimer kod svojih aktuelnih vozila pre svega ističe veliko korisno opterećenje robusnog Cantera od 7,5 t. Omogućuje da se vuku teške prikolice: „Ako svako jutro u prvoj vožnji do gradilišta već možemo da natovarimo šut iz našeg skladišta, štedimo vreme i novac. Isto važi za poslednji iskop u danu.“

Sa svojih pet kategorija težine od 3,5 t do 8,55 t Canter precizno pokriva lake tonaže koje se posebno često traže u hortikulturi i pejzažnoj arhitekturi. On je prvi izbor, ako je transporter premali, ali je teški kamion prevelik.

Dok je vozačima Cantera u kompaniji Schellheimer za dodatno korisno opterećenje potrebna vozačka dozvola za kamion C1E kategorije, FUSO Canter je u mnogim preduzećima branše za hortikulturu i pejzažnu arhitekturu upravo posebno omiljen u varijanti od 3,5 t. Do dozvoljene ukupne težine od 3,5 t sme da se vozi sa vozačkom dozvolom Be kategorije, a sa proširenjem na BE kategoriju može čak da se zakači prikolica sa do 3,5 t (dozvoljene ukupne težine).

OSEĆAJ U VOŽNJI I TEHNOLOGIJA USAGLAŠENI SU U FUSO CANTERU

Apropo toga da se FUSO Canter vozi sa prijatnošću skoro kao putnički automobil, Lars Schellheimer češće čuje od svojih zaposlenih, to doduše čak za kamion od 7,5 tona. Opcioni automatski DUONIC® 2.0 prenosnik sa dvostrukom spojnicom sa šest brzina čini vožnju još prijatnijom i lakšom. Uz to dolazi efikasna i ekološka motorizacija koja Canter uvek brzo odvodi sa jednog gradilišta na drugo. U zavisnosti od tonaže mogu da se biraju 130 KS, 150 KS ili 175 KS. Zatvoreni filter za dizel čestice kojem nije potrebno održavanje dopunjuje varijante motora. Automatska regeneracija filtera za čestice funkcioniše pouzdano, što vozači Cantera u kompaniji Schellheimer mogu da potvrde iz vlastitog iskustva.

Kamioni od 7,5 tona u voznom parku kompanije Schellheimer raspolažu komfornom kabinom širine od dva metra. Ko želi da ima još nešto kompaktnije dimenzije, može da konfiguriše svoj Canter u varijantama od 3,5 t i 6 t sa uzanom, samo 1,7 metara širokom pojedinačnom kabinom. Kome ove dve opcije ne odgovaraju, pošto materijal i ekipu najradije prevozi odjednom, njemu će u susret sigurno izaći Canter od 3,5 t ili 7,5 t sa komfornom dvostrukom kabinom sa šest odnosno sedam mesta za sedenje.

FUSO Canter ne izlazi u susret samo po širini, nego i po dužini. Šest međuosovinskih razmaka, u zavisnosti od tonaže, između 2.500 mm i 4.750 mm, nude mnogo mogućnosti za kombinacije. Odgovarajuće konstrukcije u obliku dostavnog vozila i kipera, klasične varijante u hortikulturi i pejzažnoj arhitekturi postoje kao brzo raspoložive direktno iz fabrike. Port od 24 V i sekundarni pogoni za priključak hidrauličnih pumpi ili kompresora isto tako stoje na spisku opcija za Canter. Moguća su i ostala individualna prilagođavanja, na primer sunčana blenda ili praktična kutija za opremu i alat.

KOD CANTERA SU UKLJUČENI PRIBLIŽENOST KLIJENTIMA I PRAKTIČAN SERVIS

To što Canter u suštini može individualno da se konfiguriše, raduje Larsa Schellheimera: „Radujemo se što vozila možemo da prilagodimo našim potrebama. Sa ovom mnogobrojnošću varijanti potreban nam je neko ko će stručno da nas posavetuje. Srećom tu nam pomažu zaposleni kompanije Mercedes-Benz.“ Zaposleni u kompaniji Mercedes-Benz Vertriebspartner Autohaus Allgäu GmbH & Co. KG u Kemptenu ne rade samo izuzetan posao pri savetovanju, nego je i postprodajni tim impresionirao preduzetnika za hortikulturu i pejzažnu arhitekturu. Servisna radionica nadležne filijale nudi radna vremena koja se orijentišu prema klijentima koja mogu dobro da se usklade sa radnim vremenima njihovih preduzeća. „Sa Mercedes-Benz servisom smo veoma zadovoljni. Filijala, koja se stara o nama, radi svakog radnog dana do 22 časa i subotom do 16 časova. Za nas je to veoma važno, pošto vozila na raspolaganju imamo najčešće tek od petka posle podne“, kaže Lars Schellheimer.