Žao nam je. Nismo ništa pronašli.
FUSO širom Evrope trenutno radi sa više od 300 eminentnih proizvođača za konstrukcije. Zahvaljujući svojoj varijabilnosti sa pet tonaža i šest različitih međuosovinskih razmaka Canter je namenjen za skoro sve konstrukcije i može da ispuni zahteve skoro svakom području primene i svakom zadatku transporta. Od jednostavnog dostavnog vozila do kompleksnog specijalnog vozila.
Robustan čelični okvir u obliku merdevina za šasiju, kao kod teških kamiona, izveden je kao C profil i tako nudi posebno veliku nosivost. Dodatno se okvir odlikuje detaljnom slikom perforacije koja u suštini izlazi u susret proizvođačima konstrukcija. Fabrički raspoloživi sekundarni pogoni za hidraulične pumpe ili kompresore i opcioni port od 24 V kompletiraju jednostavnost konstrukcije Cantera.
Klijenti opet profitiraju od nekomplikovanog odvijanja procesa zahvaljujući opciji izdavanja jedne fakture koju FUSO nudi za svoje fabričke konstrukcije. Ovaj model obračuna za montirano celokupno vozilo isto tako je moguć preko izabranog partnera za montažu, kao i u kombinaciji sa određenim, unapred konfigurisanim vozilima, koje klijent u celosti može da nabavi u kompaniji FUSO.
Izvanredna jednostavnost konstrukcije Cantera naravno isto tako važi za eCanter sa potpuno električnim pogonom, alternativnog rešenja za lokalni transport potpuno bez emisije.
Canter i eCanter u obliku dostavnog vozila funkcionalna su osnova, ako se radi o zadacima transporta u sektoru komadne robe. Konstrukcija u obliku dostavnog vozila pomoću dopuna kao što su rukohvati, sklopive stranice, postolja za cerade ili rampe za navođenje može da se transformiše u višestruko primenljivo višenamensko vozilo. Dodatna kombinacija sa kranom za utovar, za šta je Canter naravno isto tako namenjen, omogućuje nezavisan utovar i istovar. Canter u obliku dostavnog vozila u različitim izvedbama takođe postoji kao FUSO fabrička konstrukcija.
Sa konstrukcijom kipera Canter i eCanter su pre svega namenjeni za transport šuta i rastresitih materijala. Funkcija nakretanja na tri stane dozvoljava jednostavan istovar odnosno ispuštanje šuta levo, desno ili sa zadnje strane. Dopuna kranom za utovar sa hvataljkom bira se, ako treba da se izvrši samostalan utovar. Canter u obliku kipera u različitim izvedbama takođe postoji kao FUSO fabrička konstrukcija.
Kao kiper odlagač za korita Canter i eCanter sa svojim kompaktnim dimenzijama idealno je namenjen za primenu u gradu u građevinskoj i branši za odlaganje otpada. Njihov čelični okvir nudi robusnu osnovu za konstrukciju hidrauličnog mosta za utovar. Sa konstrukcijom u obliku kipera odlagača Canter je efikasno i fleksibilno transportno rešenje, pošto može da bude nezavisan na putu, dok korita jednostavno ostaju tu, gde se koriste.
Slično kiperu odlagaču, međutim još jedan komad fleksibilnije Canter i eCanter kao rol kiperi pored korita dodatno transportuju kontejnere i sve druge adekvatne izmenljive konstrukcije. Tako Canter može da se opremi različitim spremnicima koji se pomoću hidraulične dizalice sa kukom jednostavno i brzo vuku na šasiju i obezbeđuju. Na taj način nije namenjen samo za građevinsku i branšu za zbrinjavanje otpada, nego je izvanredan izbor za najrazličitije interne gradske zadatke transporta u opštinama ili u vatrogasnoj službi i zaštiti od katastrofa.
Sa konstrukcijom u obliku sanduka Canter i eCanter su transportno rešenje za distributivni saobraćaj u gradu i u urbanom prostoru. Uvek kompaktan i okretan i zahvaljujući različitim tonažama i međuosovinskim razmacima napravljen za sve zahteve. Kao Canter od 3,5 T nudi najveću dužinu konstrukcije u svom segmentu i zapreminski najjače izvedbe Cantera kod međuosovinskog razmaka od 4.750 mm omogućuju maksimalnu dužinu konstrukcije od 7.210 mm – to znači do 15 adekvatnim mesta za postavljanje paleta.
Za agregate kao što su platforme za podizanje ili rashladni uređaji po želji postoje pripremljeni portovi, pa čak na Canteru mogu da se realizuju sve ostale konstrukcije na ovoj bazi, kao što je na primer sanduk za pića.
eCanter je upravo u gradskom distributivnom saobraćaju eksplicitno isprobana i dokazana alternativa lokalno bez emisije.
Opremljen kao dostavno vozilo ili kao kiper Canter već pokriva mnoge transportne zadatke u opštinama. Posebno varijabilnog u korišćenju čini ga svakako konstrukcija kao rol kipera.
U svim varijantama Canter osim toga dodatno nudi mogućnost da prihvati prednje konstrukcije. Preko komunalne ploče na primer može da se opremi kao grtalica za sneg za zimsku službu.
Sa velikim vučnim opterećenjima, u izvedbi sa dvostrukom kabinom ili kao Canter 4×4 sa pogonom na sve točkove koji može dodatno da se uključi, povrh toga u suštini sa sobom nosi sve što se traži kod specijalizovane i zahtevne primene za opštinu.
Za čišćenje i zbrinjavanje otpada na ograničenim saobraćajnim površinama, na primer u starom gradu, u pešačkoj zoni ili parkinzima, je izrazito kompaktno, ali ipak učinkovito vozilo sa mogućnostima za pogon specijalnih konstrukcija. Canter bez problema može da se konstruiše kao mašina za metenje, sakupljač smeća ili kolica za usisavanje i pranje i kod različitih eminentnih proizvođača konstrukcija je referentno vozilo u kompaktnoj klasi.
U slučaju nevolje broji se svaki centimetar, zato je Canter kao posebno kompaktna šasija predodređen za konstrukciju specijalnih vozila za vatrogasnu službu. Posebno kao varijanta 4×4 sa pogonom na sve točkove koji može da se uključi nudi sve što jedan teški kamion može – međutim, lagan je, agilan i okretan. Canter ispunjava sve zahteve norme za vatrogasna vozila i specijalizovani proizvođači za specijalne konstrukcije vozila na njemu bez problema realizuju u celosti opremljena vozila za primenu i gašenje požara, primerena za pomoć i spasavanje u uzanim ulicama i uličicama.
Morate gore, ali nemate mesta – svakodnevni problem kod primene dizalice sa radnom korpom u gradu. Canter je isto tako i ovde rešenje, jer uz pomoć kratkog međuosovinskog razmaka i uzane varijante kabine nudi najkompaktniju osnovu za konstrukciju dizalice. Dimenzije Cantera uz to dozvoljavaju da se unutar konture vozila pozicioniraju podupirači. Za Canter od 3,5 T osim toga vozaču nije potrebna vozačka dozvola za kamion.
Isto tako se kod raznovrsnih zadataka transporta na aerodromu traže kompaktne dimenzije, kako bi parkiranje moglo da se izvrši blizu ili čak ispod aviona. Canter je zato idealno namenjen kao nosač za stepenice za avionske putnike, vozilo za usisavanje i pranje mokrih čvorova, kao cisterna za svežu vodu, dispenzer i mnogo toga još.
Sa konstrukcijom dostavnog vozila, sa rampama za navoženje i vitlom, međutim isto tako sa specijalnom konstrukcijom uključujući šlep autodizalicu Canter može da se koristi kao kompaktno i okretno vozilo za odvlačenje.
Koncipirane egzaktno za Canter i eCanter i montirane direktno u FUSO fabrici u portugalskom Tramagalu, Canter fabričke konstrukcije su najbolja ponuda za klijente, koji svoj Canter žele da poruče gotov sa jednog mesta.
Od 2016. godine FUSO u saradnji sa renomiranin i pouzdanim evropskim partnerima nudi rešenja konstrukcija iz fabrike za Canter kao dostavno vozilo i Canter sa kiperom u različitim varijantama. FUSO eksperti za konstrukcije pri tome akcenat stavljaju na kontinuiranu proveru standarda kvaliteta i prate proces razvoja konstrukcija jedan na jedan. Isto važi za različite opcije opreme koja se isto tako može imati iz fabrike. Tu se ubrajaju na primer kutije za alat, nosači uređaja ili različite funkcionalne prekrivke koje delove vozila štite od trošenja, nečistoće, deformacije ili oštećenja.
Kvalitet Canter fabričkih konstrukcija mogu da garantuju FUSO eksperti za konstrukcije. Zato su one isto tako uključene u garanciju vozila.
Najbolji servis za klijente za FUSO stoji na prvom mestu – zato FUSO uz pomoć svog portala proizvođača konstrukcija nudi direktno mesto kontakta za proizvođače konstrukcija. Jer ih FUSO smatra dragocenim klijentima i partnerima.
U okviru portala proizvođača konstrukcija FUSO na raspolaganje stavlja sve informacije i podatke koji su potrebni jednom proizvođaču konstrukcije, ako za svog klijenta planira Canter ili eCanter šasiju. Na portalu se između ostalog nalaze tehnički crtež, uklopne šeme, unapred zadati parametri i direktive, dozvoljena prilagođavanja i primeri. Sve informacije su raspoložive za posmatranje i preuzimanje.
Osim toga proizvođači preko portala mogu da ostvare direktan kontakt sa FUSO ekspertima za proizvode i konstrukcije – i da u svakom slučaju brzo dobiju odgovor.