Žao nam je. Nismo ništa pronašli.

  • ROBUSTAN I EFIKASAN.
    FUSO CANTER U GRAĐEVINSKOJ BRANŠI.

    Mogućnost pravilnog prihvatanja je tražena kod svih koji su na putu u građevinskoj branši. Rasuti šljunak mora da se preveze od šljunkare do gradilišta, šut od rušenja do sistema za reciklažu i pločnici na paleti od centra građevinskog materijala do vlasnika kuće. Tehničari moraju bezbedno da dođu do nadzemnog voda, a rukovalac mašine mora brzo da betonira podnu ploču za novu nadstrešnicu.

    Većinom kamioni sa dostavnim vozilom i kiperom za rasuti materijal izbor kao transportno sredstvo. Za ostale primene je opet, ako se korita ili kontejneri često menjaju ili ostaju na mestu utovara, nasuprot tome potreban kiper odlagač ili rol kiper. Međutim, ponekad je za utovar i istovar potreban jednostavan i pokretan snažan kran za utovar. Specijalni nalozi, kao oni za dizalicu sa radnom krpom ili ono za pumpe za beton, ne smeju da se zaborave. Logistika je u građevinskom segmentu s jedne strane prilično mnogostrana, a sa druge strane su zahtevi istovremeno često veoma individualni.

    Za FUSO Canter nijedno od ova dva ne predstavlja problem – jer kao otporna šasija sa velikim brojem konstrukcionih mogućnosti on je kao poručen za primenu u svim mogućim sektorima građevinske branše.

logo

FUSO CANTER ZA GRAĐEVINSKU BRANŠU.

  • VRHUNSKIH 5.

    • ČELIČNI OKVIR U OBLIKU MERDEVINA OTPORAN NA DEVIJACIJE. Canter je posebno robustan i opušteno se nosi sa grubim uslovima primene na gradilištu.
    • VELIKA NOSIVOST ŠASIJE. Canter 7,5 t nudi gotovo 5 t i Canter 8,55 t oko 6 t.
    • VARIJANTA 4X4. Sa dvostrukim pneumaticima i pogonom na sve točkove koji dodatno može da se uključi kao i prenosnikom za prevođenje i blokadom diferencijala Canter je ekonomičan odgovor na povećanu potrebu za trakcijom.
    • TRI VARIJANTE KABINE. U zavisnosti od tonaže Canter je raspoloživ sa standardnom komfornom kabinom ili komfornom dvostrukom kabinom i nudi 3 ili, međutim, do 7 adekvatnih mesta za sedenje.
    • FUSO FABRIČKE KONSTRUKCIJE. Opcije za Canter sa kiperom ili dostavnim vozilom u različitim izvedbama nude brzo isporučive kompletne pakete uključujući garanciju.
    VRHUNSKIH 5.
  • PRAKTIČNOST.

    • NAJMANJI KRUG OKRETANJA. Kod Cantera od 3,5 t, sa komfornom pojedinačnom kabinom, sa samo 10,2 m prečnika u svojoj klasi nenadmašno kompaktan. Obrće se čak i na najmanjem gradilištu.
    • DO 3,5 T VUČNOG OPTEREĆENJA. Što se korisnog opterećenja tiče Canter je još bolji.
    • VEOMA DOBAR PANORAMSKI VIDIK. Zahvaljujući velikom vetrobranskom staklu i pljosnatim bočnim prozorima Cantera prilikom manevrisanja se sve vidi.
    • NISKA IVICA ZA UTOVAR. Uz pomoć Cantera je utovar i istovar sasvim jednostavan.
    PRAKTIČNOST.
  • VARIJABILNOST.

    • DUŽINA KONSTRUKCIJE DO 7,2 M. Canter to omogućuje, u zavisnosti od tonaže, zahvaljujući različitim dužinama okvira. Osim toga on kao Canter od 3,5 t pri međuosovinskom razmaku od 3.850 mm, sa 5,7 m nudi najdužu konstrukciju u svom segmentu.
    • DODATNO VITAK. Čini se Canter sa standardnom varijantom kabine širine od samo 1,7 m za primenu na uzanim ulicama ili u slučaju uzanih prolaza.
    VARIJABILNOST.
  • JEDNOSTAVNOST KONSTRUKCIJE.

    • DETALJNA SLIKA PERFORACIJE. Okvir Cantera je na taj način posebno jednostavan za konstrukciju.
    • VIŠE KONSTRUKCIONE FLEKSIBILNOSTI. Nudi Canter uz pomoć opcionih, fabrički raspoloživih sekundarnih pogona i portom od 24 V.
    • SVE MARKE. Kao šasija Canter impresionira, takođe zahvaljujući bliskoj saradnji kompanije FUSO sa svim uobičajenim proizvođačima konstrukcija.
    • ZA SPECIJALNA VOZILA. Canter je adekvatan kao nosač dizalica sa radnom korpom ili pumpi za beton i bez problema prihvata kran.
    JEDNOSTAVNA KONTRUKCIJA.
  • EFIKASNO.

    • SNAŽNI MOTORI OD 3 L. U zavisnosti od tonaže raspoloživi za Canter u tri različite kategorije snage. Svi motori ispunjavaju normu EURO VI (stepen E).
    • FUNKCIJA START-STOP. Komforna, štedi gorivi i serijski kod svih Canter motora.
    EFIKASNO.
  • KOMFORNO.

    • INDIVIDUALNO PRILAGOĐAVANJE. Canter uz pomoć svog kontinuirano podesivog volana misli na vozače bilo koje visine.
    • MUDRO OSMIŠLJENE MOGUĆNOSTI ODLAGANJA. U Canteru smisleno mogu da se smeste rukavice, šlem ili termos.
    • TEMPERATURA ZA DOBAR OSEĆAJ. Canter temperira kabinu uz pomoć automatske klime ili manuelnog klima uređaja, a dvostruku kabinu pomoću zasebno upravljive dodatne ventilacije.
    KOMFORNO.
  • BEZBEDNO.

    • VIŠE BEZBEDNOSTI. Uz pomoć modernih sistema asistencije i bezbednosti, kao što su asistencija za skretanje ili održanje kolovozne trake, Canter štiti druge učesnike u saobraćaju.
    • SVETLO U TAMI. Canter donosi uz pomoć serijske Autolight funkcije koja automatski uključuje glavno svetlo.
    BEZBEDNO.
  • JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.

    • IDEALAN PRISTUP. Redovno održavanje Canter pojednostavljuje uz pomoć dobro pristupačnih tačaka za održavanje, a veće radove održavanja zahvaljujući kabini koja se lako nakrene.
    JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.
  • VRHUNSKIH 5.

    • ČELIČNI OKVIR U OBLIKU MERDEVINA OTPORAN NA DEVIJACIJE. Canter je posebno robustan i opušteno se nosi sa grubim uslovima primene na gradilištu.
    • VELIKA NOSIVOST ŠASIJE. Canter 7,5 t nudi gotovo 5 t i Canter 8,55 t oko 6 t.
    • VARIJANTA 4X4. Sa dvostrukim pneumaticima i pogonom na sve točkove koji dodatno može da se uključi kao i prenosnikom za prevođenje i blokadom diferencijala Canter je ekonomičan odgovor na povećanu potrebu za trakcijom.
    • TRI VARIJANTE KABINE. U zavisnosti od tonaže Canter je raspoloživ sa standardnom komfornom kabinom ili komfornom dvostrukom kabinom i nudi 3 ili, međutim, do 7 adekvatnih mesta za sedenje.
    • FUSO FABRIČKE KONSTRUKCIJE. Opcije za Canter sa kiperom ili dostavnim vozilom u različitim izvedbama nude brzo isporučive kompletne pakete uključujući garanciju.
    VRHUNSKIH 5.
  • PRAKTIČNOST.

    • NAJMANJI KRUG OKRETANJA. Kod Cantera od 3,5 t, sa komfornom pojedinačnom kabinom, sa samo 10,2 m prečnika u svojoj klasi nenadmašno kompaktan. Obrće se čak i na najmanjem gradilištu.
    • DO 3,5 T VUČNOG OPTEREĆENJA. Što se korisnog opterećenja tiče Canter je još bolji.
    • VEOMA DOBAR PANORAMSKI VIDIK. Zahvaljujući velikom vetrobranskom staklu i pljosnatim bočnim prozorima Cantera prilikom manevrisanja se sve vidi.
    • NISKA IVICA ZA UTOVAR. Uz pomoć Cantera je utovar i istovar sasvim jednostavan.
    PRAKTIČNOST.
  • VARIJABILNOST.

    • DUŽINA KONSTRUKCIJE DO 7,2 M. Canter to omogućuje, u zavisnosti od tonaže, zahvaljujući različitim dužinama okvira. Osim toga on kao Canter od 3,5 t pri međuosovinskom razmaku od 3.850 mm, sa 5,7 m nudi najdužu konstrukciju u svom segmentu.
    • DODATNO VITAK. Čini se Canter sa standardnom varijantom kabine širine od samo 1,7 m za primenu na uzanim ulicama ili u slučaju uzanih prolaza.
    VARIJABILNOST.
  • JEDNOSTAVNOST KONSTRUKCIJE.

    • DETALJNA SLIKA PERFORACIJE. Okvir Cantera je na taj način posebno jednostavan za konstrukciju.
    • VIŠE KONSTRUKCIONE FLEKSIBILNOSTI. Nudi Canter uz pomoć opcionih, fabrički raspoloživih sekundarnih pogona i portom od 24 V.
    • SVE MARKE. Kao šasija Canter impresionira, takođe zahvaljujući bliskoj saradnji kompanije FUSO sa svim uobičajenim proizvođačima konstrukcija.
    • ZA SPECIJALNA VOZILA. Canter je adekvatan kao nosač dizalica sa radnom korpom ili pumpi za beton i bez problema prihvata kran.
    JEDNOSTAVNA KONTRUKCIJA.
  • EFIKASNO.

    • SNAŽNI MOTORI OD 3 L. U zavisnosti od tonaže raspoloživi za Canter u tri različite kategorije snage. Svi motori ispunjavaju normu EURO VI (stepen E).
    • FUNKCIJA START-STOP. Komforna, štedi gorivi i serijski kod svih Canter motora.
    EFIKASNO.
  • KOMFORNO.

    • INDIVIDUALNO PRILAGOĐAVANJE. Canter uz pomoć svog kontinuirano podesivog volana misli na vozače bilo koje visine.
    • MUDRO OSMIŠLJENE MOGUĆNOSTI ODLAGANJA. U Canteru smisleno mogu da se smeste rukavice, šlem ili termos.
    • TEMPERATURA ZA DOBAR OSEĆAJ. Canter temperira kabinu uz pomoć automatske klime ili manuelnog klima uređaja, a dvostruku kabinu pomoću zasebno upravljive dodatne ventilacije.
    KOMFORNO.
  • BEZBEDNO.

    • VIŠE BEZBEDNOSTI. Uz pomoć modernih sistema asistencije i bezbednosti, kao što su asistencija za skretanje ili održanje kolovozne trake, Canter štiti druge učesnike u saobraćaju.
    • SVETLO U TAMI. Canter donosi uz pomoć serijske Autolight funkcije koja automatski uključuje glavno svetlo.
    BEZBEDNO.
  • JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.

    • IDEALAN PRISTUP. Redovno održavanje Canter pojednostavljuje uz pomoć dobro pristupačnih tačaka za održavanje, a veće radove održavanja zahvaljujući kabini koja se lako nakrene.
    JEDNOSTAVNOST ODRŽAVANJA.

SOLIDNA OSNOVA.
JEDNOSTAVNOST KONSTRUKCIJE CANTERA.

Kao varijabilna šasija sa šest različitih međuosovinskih razmaka FUSO Canter je idealna baza za skoro svaku konstrukciju. Njen robustan okvir u obliku merdevina od čelika zahvaljujući izvedbi kao C-profil nudi posebno veliku nosivost. Detaljna slika perforacije okvira čini ga izrazito jednostavnim za konstrukciju i FUSO blisko sarađuje sa svim afirmisanim proizvođačima konstrukcija. Povrh toga posebno brzu raspoloživost nude Canter fabričke konstrukcije za dostavno vozilo i kiper.

PRVA ADRESA.
CANTER MREŽA TRGOVACA I RADIONICA.

FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Truck AG i raspoloživ je u 32 evropske zemlje.
Širom Evrope preko 800 uporišta Mercedes-Benz servisne mreže pomoću savetovanja, prodaje, održavanja i popravke nude sve usluge vezano za Canter u najvišem stepenu kvaliteta.

LEPI IZGLEDI.
CANTER U SLIKAMA.

OSTALE INFORMACIJE. VIŠE OD CANTERA.