Žao nam je. Nismo ništa pronašli.

  • MNOŠTVO VARIJANTI CANTERA.
    SPREMAN ZA SVAKI ZAHTEV.

    Pregled svih modela na jednom mestu

logo
PET KATEGORIJA TEŽINE.
3,5t | 6,0t | 7,5t | 8,55t
ŠEST MEĐUOSOVINSKIH RAZMAKA.
2.500 mm | 2.800 mm | 3.400 mm
3.850 mm | 4.300 mm | 4.750 mm*
*4x4 odstupajući međuosovinski razmaci: 3.415 mm | 3.865 mm
TRI MOTORA.
130 PS | 150 PS | 175 PS
TRI VARIJANTE KABINE ZA VOZAČA.
Standard (širina: 1.695 m)
Komfort (širina: 1,995 m)
Dvostruka kabina (širina: 1,995 m)

DIREKTNO POREĐENJE. PREGLED MODELA CANTERA.

  • PRAVA VELIČINA.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter od 3,5 t je idealno namenjen za primenu u gradu i u gradskom okruženju. Njegove kompaktne dimenzije i način konstrukcije kao kamiona sa kabinom iznad motora bez njuške čine ga izrazito agilnim, okretnim i jednostavnim za ranžiranje. Njegov krug okretanja od samo 10,2 m kod međuosovinskog razmaka od 2.500 mm najmanji je u klasi kamiona od 3,5 tona.

    CANTER 3,5 T.
  • VITKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je sa svojom širinom kabine od samo 1,7 m apsolutni specijalista za visoke zahteve korisnog opterećenja kod najmanjih spoljašnjih dimenzija. Prava pojava izuzetka u njegovom segmentu. Robusni i okretni laki kamion ostaje neimpresioniran čak i najzahtevnijim transportnim zadacima koji kombinuju teške terete sa uzanim kolovozima.

    CANTER 6,0 T.
  • VERNI SAPUTNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je sasvim jednostavno najbolji izbor za (skoro) svaki posao, jer ga njegovi impresivni parametri čine idealnim vozilom za skoro sve primene u logistici. Blizu 5 t nosivosti šasije, svih 6 raspoloživih međuosovinskih razmaka može da se bira i idealan koncept unutrašnjeg prostora sa izvanrednom širinom prolaza sinonim su za apsolutnu praktičnost.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNA OBJAVA.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t sa svojom nosivošću šasije od skoro 6 t i dozvoljenom vučnom ukupnom težinom (nem. zGG) od 12,05 t nudi izvanredan bilans korisne nosivosti. Njegov serijski ugrađen DUONIC® 2.0 prenosnik sa dvostrukom spojnicom sinonim je za komforan osećaj vožnje i fleksibilne postupke promene brzina bez prekida vučne sile.

    CANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE.

    U dvanaest godina kontinuiranog rada u razvoju FUSO je od svoje vizije budućnosti vožnje bez emisije napravio realnost. Tehnološki potpuno funkcionalan i za vožnju spreman Canter E-Cell prototip 2010. godine pri tome je bio samo početak. 2016. godine usledila je prezentacija prvog eCantera. On je došao kao prvi kamion sa potpuno električnim pogonom uopšte već 2017. u proizvodnji u malim serijama i od 2018. je u primeni kod različitih klijenata sa voznim parkom.

    eCANTER.
  • PRAVA VELIČINA.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter od 3,5 t je idealno namenjen za primenu u gradu i u gradskom okruženju. Njegove kompaktne dimenzije i način konstrukcije kao kamiona sa kabinom iznad motora bez njuške čine ga izrazito agilnim, okretnim i jednostavnim za ranžiranje. Njegov krug okretanja od samo 10,2 m kod međuosovinskog razmaka od 2.500 mm najmanji je u klasi kamiona od 3,5 tona.

    CANTER 3,5 T.
  • VITKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je sa svojom širinom kabine od samo 1,7 m apsolutni specijalista za visoke zahteve korisnog opterećenja kod najmanjih spoljašnjih dimenzija. Prava pojava izuzetka u njegovom segmentu. Robusni i okretni laki kamion ostaje neimpresioniran čak i najzahtevnijim transportnim zadacima koji kombinuju teške terete sa uzanim kolovozima.

    CANTER 6,0 T.
  • VERNI SAPUTNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je sasvim jednostavno najbolji izbor za (skoro) svaki posao, jer ga njegovi impresivni parametri čine idealnim vozilom za skoro sve primene u logistici. Blizu 5 t nosivosti šasije, svih 6 raspoloživih međuosovinskih razmaka može da se bira i idealan koncept unutrašnjeg prostora sa izvanrednom širinom prolaza sinonim su za apsolutnu praktičnost.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNA OBJAVA.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t sa svojom nosivošću šasije od skoro 6 t i dozvoljenom vučnom ukupnom težinom (nem. zGG) od 12,05 t nudi izvanredan bilans korisne nosivosti. Njegov serijski ugrađen DUONIC® 2.0 prenosnik sa dvostrukom spojnicom sinonim je za komforan osećaj vožnje i fleksibilne postupke promene brzina bez prekida vučne sile.

    CANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLEDEĆE GENERACIJE.

    U dvanaest godina kontinuiranog rada u razvoju FUSO je od svoje vizije budućnosti vožnje bez emisije napravio realnost. Tehnološki potpuno funkcionalan i za vožnju spreman Canter E-Cell prototip 2010. godine pri tome je bio samo početak. 2016. godine usledila je prezentacija prvog eCantera. On je došao kao prvi kamion sa potpuno električnim pogonom uopšte već 2017. u proizvodnji u malim serijama i od 2018. je u primeni kod različitih klijenata sa voznim parkom.

    eCANTER.

NAJBOLJI IZBOR.
CANTER REŠENJA ZA BRANŠE.

Kao distributer na poslednjoj milji sa robom kroz grad? Sa šljunkom i kamenom na kiperu do gradilišta?
Biljke i zemlja u vrećama na dostavnom vozilu za dizajniranje bašti?
Uz pomoć izmenljive konstrukcije leti kao i zimi fleksibilnost u službi opštine? Neki drugi logistički izazov?
Sasvim svejedno, Canter radi (skoro) svaki posao.

SOLIDNA OSNOVA.
JEDNOSTAVNOST KONSTRUKCIJE CANTERA.

Kao varijabilna šasija sa šest različitih međuosovinskih razmaka FUSO Canter je idealna baza za skoro svaku konstrukciju. Njen robustan okvir u obliku merdevina od čelika zahvaljujući izvedbi kao C-profil nudi posebno veliku nosivost. Detaljna slika perforacije okvira čini ga izrazito jednostavnim za konstrukciju i FUSO blisko sarađuje sa svim afirmisanim proizvođačima konstrukcija. Povrh toga posebno brzu raspoloživost nude Canter fabričke konstrukcije za dostavno vozilo i kiper.

LEPI IZGLEDI.
CANTER U SLIKAMA.

Sve se vrti oko Cantera – uz interesantne informacije, fascinantne uvide
i zabavne priče o vozilu, tehnologiji i ljudima.

TEHNIČKI PODACI.
CANTER U BROJKAMA.

3S13 3S15
Kabina Standard (1,7 m) Standard (1,7 m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3 Pojedinačna / 3
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Nosivost šasije (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2

DO PROIZVODA

3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0m) Comfort (2,0m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3 Pojedinačna / 3 Dvostruka / 6
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Nosivost šasije (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6

DO PROIZVODA

6S15
Kabina Standard (1,7 m)
Tip kabine/sedišta Pojedinačna / 3
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400
Nosivost šasije (kg) 3.785 3.770 3.740
Maksimalna dužina konstrukcije 3.500 3.995 4.985
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 2.300/4.360
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina
Maksimalna snaga/obrtni momenat 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 11,4 12,4 14,6
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Tip kabine / sedišta Pojedinačna / 3 Dvostruka / 7 Pojedinačna / 3 Dvostruka / 7
Međuosovinski razmak (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Nosivost šasije (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maksimalna dužina konstrukcije (mm) 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Prenosnik Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom Manuelni prenosnik sa 5 brzina, DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostupan samo sa manuelnim prenosnikom **dostupan samo sa DUONIC prenosnikom
9C18
Kabina Comfort (2,0 m)
Tip kabine / sedišta Pojedinačna / 3
Međuosovinski razmak (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Nosivost šasije (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maksimalna dužina konstrukcije (mm) 4.985 5.725 6.470 7.210
Osovinska opterećenja (spreda/pozadi) 3.100/5.800
Prenosnik DUONIC prenosnik sa 6 brzina i dvostrukom spojnicom
Maksimalna snaga/obrtni momenat 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalan krug okretanja od zida do zida (m) 13,8 15,2 16,6 18

PRVA ADRESA.
CANTER MREŽA TRGOVACA I RADIONICA.

FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Truck AG i raspoloživ je u 32 evropske zemlje.
Širom Evrope preko 800 uporišta Mercedes-Benz servisne mreže pomoću savetovanja, prodaje, održavanja i popravke nude sve usluge vezano za Canter u najvišem stepenu kvaliteta.

OSTALE INFORMACIJE. VIŠE OD CANTERA.